یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

کاهش فساد اداری با مدیریت خردمندان

راسخ - وزارت ارتباطات

سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷:۰۰


معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در پنل تخصصی با عنوان صرفه جویی در همایش ICT و اقتصاد مقاومتی گفت: نیروی انسانی باید خردمندانه مدیریت شوند تا نتیجه آن در انجام دقیق امور به دولت باز گردد.

وایمکس نیوز - راسخ خواستار استفاده از بسترICT برای انجام امور شد و گفت: با توجه به بحث دولت الکترونیک استفاده از بسترICT بمنظور تقلیل هزینه ها ضروری است.

وی با بیان اینکه "روش های مدیریتی ما نیاز به تجدید نظر دارد."  خواستار صرفه جویی و توجه به بهینه سازی سازمانهای اداری ، طبق دستورالعمل استاندارد سازی تجهیزات و لوازم اداری شد.

راسخ در بحث سلامت اداری، با اشاره با بند 19 سیاست اقتصاد مقاومتی افزود: در سال 94 بحث پیشگیری منطقی از تخلفات اداری را ابلاغ کردیم تا باعث کاهش تخلفات در سازمانها باشیم.و گفت: با بررسی های صورت گرفته، 95 درصد تخلفات ناشی از عدم اشراف به قوانین و ضوابط بود که توجه به آموزش در این خصوص ضروری است.

راسخ همچنین با توصیه به صیانت از اموال اداری اظهار داشت: لازم است به تناسب مقتضیات روز و اهداف و وظایف شرکت ها و سازمانهای تابعه، اصلاح ساختار در دستور کار قرار گیرد.

وی با تاکید بر پرهیز از سفرهای غیر ضرور افزود: باید در مصرف اعتبارات پژوهشی و اولویت های تحقیقاتی و نیز هزینه های مواد مصرفی و ملزومات اداری توجه ویژه صورت داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو