جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست تخصصی پنجره واحد خدمات دولت برگزار شد

جهانگرد

سه شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷:۰۰


صبح امروز، نشست تخصصی پنجره واحد خدمات دولت با حضور نصرالله جهانگرد و مسوولان فناوری اطلاعات دستگاه های دولتی برگزار شد.

وایمکس نیوز - در این نشست، موضوعات مرتبط در یک ارتباط چند سویه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نمایندگان دستگاه ها، سوالات و پیشنهاد های خود را مطرح کردند.

بر اساس این گزارش، نصراله جهانگرد، معاون وزیر و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران در این نشست، با بیان این مطلب که کارهای منسجمی در دولت یازدهم در حوزه دولت الکترونیکی اجرایی شده گفت: هم اکنون از مرحله مقدماتی عبور کردیم و می بایست خدمات در یک پرتال با پشتوانه حقوقی، فنی و اجرایی ، عرضه شود.

وی افزود: این پرتال می تواند تاثیر زیادی در کاهش هزینه های جمع آوری، نگهداری و بهنگام سازی داده ها ، داشته باشد.

جهانگرد با اشاره به تشکیل خوشه های 14 گانه در حوزه های مختلف نظیر، صنعت، اقتصاد، علوم و غیره تصریح کرد: همچنین، تا کنون، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، شناسنامه خدمات را استخراج کرده و پالایش های مقدماتی نیز انجام شده است.

وی ادامه داد: پرتال جامع خدمات می تواند به عنوان یک داشبورد ارزیابی خدمات، امکان رصد میزان موفقیت خدمات، صحیح بودم فرآیند ها و غیره را نیز فراهم کند.

همچنین، علی بوشهری و میثم حسینی لر، مدیران ذی ربط در سازمان فناوری اطلاعات ایران، با ارایه تعریف مشخصی از  GSB به عنوان مرکز ملی تبادل اطلاعات، که گذرگاه مشترکی‌ست برای یک‌پارچه‌سازی و تعامل خدمات دولت الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی و بنگاه های اطلاعاتی پایه را ارایه و مزایا و فرایند های آن و همچنین پرتال جامع خدمات الکترونیکی را تشریح کردند.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو