یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

آخرین آثار شورای عالی فضای مجازی از امیرآباد حذف شد

شورايعالي فضاي مجازي

یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹:۰۰


پس از انتقال ساختمان شورای عالی فضای مجازی و مرکز ملی فضای مجازی به سعادت‌آباد، آخرین اثرات این شورا نیز از ساختمان قبلی در امیرآباد حذف شد.

وایمکس نیوز - در دوره دبیر اسبق شورای عالی فضای مجازی، ساختمان بزرگی که در محل مرکز تحقیقات مخابرات برای مرکز ملی فضای مجازی ساخته شد، مورد اختلاف شورای عالی فضای مجازی و وزارت ارتباطات بود.

وزارت ارتباطات معتقد بود این ساختمان که در مجموعه ای متعلق به وزارت ارتباطات ساخته شده باید متعلق به مرکز تحقیقات مخابرات باشد اما شورای عالی مجازی نظر دیگری داشت و تعیین تکلیف این موضوع چندین سال ادامه‌دار شده بود.

در دوره دبیر جدید، با توافق وزارت ارتباطات و شورای عالی فضای مجازی، محل این شورا و محل مرکز ملی فضای مجازی از ساختمان امیرآباد به ساختمانی در سعادت‌ آباد نقل مکان کرد.

 

تا چندی پیش دو طبقه از ساختمان بزرگ امیرآباد هنوز در اختیار شورای عالی فضای مجازی بود که دیروز در جریان حضور خبرنگار فارس در مرکز تحقیقات مخابرات مشاهده شد که با تخلیه دو طبقه باقی مانده، تابلوی مرکز ملی فضای مجازی برداشته و آخرین اثرات شورای عالی فضای مجازی از امیرآباد حذف شده  است تا موضوع به صورت رسمی برای همیشه خاتمه یابد.

 

منبع : فارس

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو