یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت پست:

پست پیشتاز بین المللی شد

پست

سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۵:۰۰


مرسولات پیشتاز در کل کشور و برای 88 کشور که قرارداد همکاری سرویس با آنها منعقد شده است، از مشتریان پذیرفته می شود.

وایمکس نیوز - محمد حسن کرباسیان، رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با بیان این مطلب گفت: مرسولات پیشتاز در داخل کشور بین 24 الی 72 ساعت با توجه به موقعیت جغرافیایی مبدا و مقصد و شرایط حمل و نقل و در خارج کشور 72 ساعت پس از اولین پرواز رهسپار و توزیع می شود.
وی با بیان این که سریع ترین سرویس پستی که تمامی عملیات پستی از لحظه قبول مرسوله تا توزیع آن در حداقل زمان ممکن است، ادامه داد: با صنعتی شدن کشورهای در حال توسعه و رشد و رونق تجارت و لزوم ارتباطات سریع و منسجم به منظور برآوردن نیاز جامعه در امر ارتباطات، متولیان پست را بر آن داشت تا با یکسری مطالعات و برنامه ریزی، سرویس سریع پستی به منظور تامین نیاز ضروری جامعه که هر روز اهمیت آن احساس می شود، ایجاد کنند.
وی همچنین با اشاره به راه اندازی سیستم T&Tبه منظور ردیابی و پیگیری مرسولات پیشتاز در سایت شرکت پست گفت: این سیستم از سوی مشتریان پست با استقبال مواجه شده است.
مدیرعامل پست بیان کرد: فرستندگان پست پیشتاز همواره با در اختیار داشتن امکاناتی همچون پیشتاز بیمه و پیشتاز دو قبض می توانند از توزیع مرسولات اطمینان حاصل کنند.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو