یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

تا پنج سال ديگر؛

درآمد خدمات وايمکس به 3/51 ميليارد دلار مي‌رسد

تزئيني

شنبه ۳ مهر ۱۳۸۹ - ۱۰:۴۸:۰۰


شرکت هاي بزرگ ارايه دهنده سرويس‌هاي وايمکس در تلاش هستند تا با راه‌اندازي شبکه‌هاي نسل چهارم دسترسي به اينترنت سيار را سريع تر و بهتر کنند.

وايمکس نيوز - اگر چه پيش از اين هم ابزار و وسايلي مانند گوشي‌هاي هوشمند پيشرفته براي بهره‌مندي از فناوري نسل چهارم مانند گوشي HTC Evo 4G و برخي لپ تاپ‌ها در بازار وجود داشته‌اند، اما با همه گير شدن اين فناوري انواع محصولات نسل چهارم در بازار در دسترس خواهند بود.
از جمله اين وسايل مي‌توان به لپ تاپ‌هايي با خدمات پيش فرض نسل چهارم و گوشي‌ها و رايانه‌هاي لوحي اشاره کرد. تلويزيون‌هاي ديجيتال قابل حمل نيز از جمله ديگر وسايل اين چنيني هستند.
بر همين اساس ABI research پيش بيني کرده که با افزايش استفاده از خدمات وايمکس درآمد حاصل از ارايه اين خدمات از 4/7 ميليارد دلار در سال 2010 به بيش از 3/51 ميليارد دلار در سال 2015 برسد.
سير صعودي اين فرآيند نيز در نوع خود جالب توجه است به نحوي که ارايه خدمات وايمکس از سال 2008 شروع شد و در حالي که درآمد اين سرويس‌ها در سال 2009 در حدود 3 ميليارد دلار بود، در سال 2010 بيش از سه برابر شد و در سال 2011 از مرز 20 ميليارد دلار عبور خواهد کرد.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو