شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

چونگهوا تلکوم خدمات آزمایشی LTE در تایوان راه اندازی می کند

چوانگهوا

دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۳:۰۰


آزمایشگاه‎های شرکت مخابراتی چونگهوا تلکوم (Chunghwa Telecom) در تایوان، یک شبکه LTE را بر پایه سخت افزار شبکه تامین شده توسط آلکاتل-لوسنت (Alcatel-Lucent) طراحی کرده‎اند.

وایمکس نیوز - نتایج آزمایشی شامل تجربیات فضای بسته کاربردها و خدمات بر روی انواع گوناگون دستگاه‎های نسل چهارم LTE از تولیدکنندگان متنوع پایانه در تایوان و آزمون‎های تحرک در یک قطار دارای سرعت بالاست.

این شبکه LTE از اکتبر 2010 توسط آلکاتل-لوسنت پیاده‎سازی شده است. طی شش ماه گذشته، آزمایشگاه‎های آلکاتل- لوسنت و چونگهوا تلکوم آزمون بسیار جامع و فشرده‎ای را در دو باند بسامدی 2.6 گیگاهرتز و 700 مگاهرتز انجام داده‎اند.

آزمون انجام شده در قطار پرسرعت توانست به سرعت انتقال داده FTP برابر با 90 مگابیت بر ثانیه در حالت فروسو و 34.2 مگابیت بر ثانیه در فراسو در حالی‎که قطار با سرعت 281 کیلومتر بر ساعت در حال حرکت بود و واسپاری (handover) مناسبی بین ایستگاه‎های پایه (BS) انجام می‎شد، دست یابد.

آلکاتل-لوسنت شریک قدیمی چونگهوا تلکوم پیش از این شبکه‎های نوری نسل آینده، اولین شبکه Femtocell تایوان، راهکارهای اترنت/MPLS برای طرح فیبر تا ساختمان (FTTB) و شبکه نسل آینده و IPTV را نیز فراهم کرده است.


 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو