چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
LTE
lte

کشف 36شکاف امنیتی در اینترنت «LTE»

محققان در کره جنوبی 36شکاف امنیتی جدید در استاندارد اینترنتی «ال تی ای » کشف کرده اند. یکی از این شکاف ها به هکرها اجازه می دهد اتصال کاربر به شبکه اینترنت را قطع کنند.

ادامه مطلب

مبين نت

یاداشت رسیده

مبین نت قادر به شنیدن صدای ریزش مشتریان نیست

طرح یک ماهه 25 گیگابایت LTE مبین نت با احتساب مالیات و ارزش افزوده از مبلع 43600 تومان در آبان ماه به مبلغ 53410 تومان درآذرماه 97 افزایش یافته است و امور مشتریان مبین نت قادر به شنیدن صدای اعتراض مشتریان خود نیست.

ادامه مطلب

مبين نت

توسعه شبکه TD-LTE مبين‌نت در چهار شهر ديگر

در ادامه توسعه شبکه TD-LTE مبين‌نت، چهار شهر مهم سمنان، همدان، بابلسر و بندر گناوه نيز به اين شبکه پيوستند.

ادامه مطلب

اينترنت

از کم‌فروشي تا تاثيرات شبکه ملي اطلاعات در ارزاني اينترنت

مديرعامل يک شرکت بزرگ در زمينه ارائه‌ خدمات وايمکس و TD-LTE، درباره کم‌فروشي اينترنت گفت: محاسبه مصرف ديتا امري دشوار است و به نظر مي‌رسد در موارد متعدد مشترکاني که از کم‌فروشي اينترنت گلايه دارند به نوعي احساسي با قضيه برخورد مي‌کنند.

ادامه مطلب

مبين نت

TD-LTE مبين نت تا پايان دي در تهران و کرج ارايه مي شود

مديرعامل مبين‌نت اعلام کرد: «از نيمه‌ي دوم دي‌ماه فناوري TD-LTE از تهران و کرج به مردم ارائه شده و پس از آن به تدريج در سراسر کشور به مردم ارائه خواهد شد.»

ادامه مطلب

رايتل

4G رایتل به 17 شهر رسید

رایتل با انتشار فهرست مناطق تحت پوشش خدمات نسل چهارم تلفن همراه (4G) خود از پوشش این خدمات در 17 شهر کشور خبر داد.

ادامه مطلب

lte

برنامه‌ریزی مبین‌نت برای ارائه اینترنت LTE با سرعت ۲۰ مگابایت

مدیرکل بازاریابی و فروش شرکت ارتباطات مبین‌نت گفت: «برای سه ماهه اول سال ۹۵ سرویس جدید LTE را راه اندازی می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم اینترنت با سرعت ۲۰ مگابایت را ارائه دهیم.»

ادامه مطلب

عميديان

18اپراتور جدید از آبان ماه وارد بازار اینترنت می‌شوند

معاون وزیر ارتباطات از ورود 18اپراتور جدید به بازار خدمات اینترنت پرسرعت کشور خبر داد و گفت: پروانه فعالیت این اپراتورها آبان ماه صادر می شود.

ادامه مطلب

lte

رکورد تازه سنگاپوري‌ها:

بارگذاري با سرعت 600 مگابيت در شبکه LTE

شرکت StarHub که دومين اوپراتور موبايلي بزرگ در سنگاپور محسوب مي‌شود توانست با استفاده از فناوري 4X4 MIMO شرکت Nokia Networks مبتني بر شبکه مخابراتي LTE، در يک آزمايش فني در دفتر مرکزي خود سرعت بارگذاري موبايلي از اينترنت با به 600 مگابيت در ثانيه برساند.

ادامه مطلب

نسل 4

عرضه سیم کارت 4G همراه اول در تهران

دفتر امور مشترکان اصلی همراه اول در خیابان ونک اقدام به توزیع سیم‌کارت 4G این اپراتور می‌کند، شبکه LTE این اپراتور به صورت آزمایشی در منطقه‌ محدودی در حوالی اتوبان کردستان فعال است.

ادامه مطلب