یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

ام‌تی‌ان و اینتل برای توسعه وایمکس یادداشت تفاهم امضا کردند


یکشنبه ۴ مهر ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۲:۰۰


شرکت مخابراتی ام‌تی‌ان آفریقای جنوبی با شرکت اینتل یادداشت تفاهمی امضا کرد که بر اساس آن دو شرکت برای شتاب دادن به راه‌اندازی و نفوذ دسترسی فراخ باند در آفریقا و خاورمیانه همکاری می‌کنند.

وایمکس نیوز - این همکاری دامنه‌ وسیعی خواهد داشت به نحوی که افزایش راه‌اندازی وایمکس،عرضه رایانه شخصی ارزان به کاربران و کارآفرینان آفریقایی و فراهم‌سازی فناوری‌های مقرون به صرفه از جمله‌ آنها است.
طبق این گزارش،‌ سرمایه‌گذاری در شرکت‌های نوپای حوزه فناوری که دستی در نوآوری دارند و می‌توانند با پدیدآوردن راهکارهای جدید برای تنگناهای اجتماعی و کاری آفریقا پیشرفتی در بخش فاوا ایجاد کنند بخشی دیگر از مفاد این تفاهم‌نامه است.
قائم مقام بخش فروش و بازاریابی اینتل معتقد است که راهبردهای این شرکت و ام‌تی‌ان در حوزه خدمات فراخ‌باند آفریقا و خاورمیانه به خوبی همخوان است و یکی از دلایل همکاری دو شرکت نیز همین موضوع است.
بر اساس این گزارش، شرکت‌های اینتل و ام تی ان به کمک هم می‌توانند به جبران عقب افتادگی دیجیتالی در آفریقا کمک کنند تا قاره سیاه هر چه سریع‌تر به اقتصاد دیجیتالی و دانش‌محور قرن بیست و یکم پای بگذارد و فرصت‌های اقتصادی مشابه‌ کشورهای توسعه یافته برای شهروندان قاره‌ آفریقا فراهم شود.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو