شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

TD-LTE مبين نت تا پايان دي در تهران و کرج ارايه مي شود

مبين نت

شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵:۰۰


مديرعامل مبين‌نت اعلام کرد: «از نيمه‌ي دوم دي‌ماه فناوري TD-LTE از تهران و کرج به مردم ارائه شده و پس از آن به تدريج در سراسر کشور به مردم ارائه خواهد شد.»

وايمکس نيوز-  مديرعامل مبين‌نت  در  نشست خبري الکامپ گفت : از شش ماه پيش سعي کرديم نقاط کمبود سيگنال TD-LTE را در تهران و کرج پوشش‌دهي کنيم. 100 سايت جديد در تهران و کرج راه‌اندازي کرديم تا نقاط کور را از بين ببريم. ما اين افزايش سطح  پوشش را در ماههاي آينده نيز خواهيم داشت.»
مهندس رياضي در خصوص تعرفه سرويس TD-LTE گفت: با ارائه‌ي شبکه‌ي ملي اطلاعات و سياست کاهش قيمت وزارت ارتباطات، کاهش قيمت را در وايمکس مبين‌نت داشتيم و در سرويس‌هاي TD-LTE نيز همين قيمت‌ها را ادامه مي‌دهيم. البته شايد در سرويس TD-LTE کاهش قيمت هم داشته باشيم، زيرا سياست شرکت ما ارائه‌ي خدمات به تعداد بيشتري از مشترکان با سرعت بهتر است و مايل هستيم از اين طريق افزايش درآمد داشته باشيم نه با افزايش قيمت.»
او در مورد تبديل سرويس مشترکان وايمکس گفت: «براي مشترکان قبلي سرويس‌هايي براي تبديل وايمکس به TD-LTE و تخفيف براي دريافت اين فناوري ارائه خواهيم کرد.»
ساسان کميل‌زاده، معاون بازاريابي و فناوري اطلاعات مبين‌نت نيز در مورد سرعت دسترسي هر کاربر و استفاده از مودم‌هاي Cat6 به بالا که قابليت دريافت سرعت 150 مگابيت بر ثانيه دارند، گفت: «سرعت 900 مگابيت بر ثانيه‌اي اعلام‌شده، با تکنولوژي‌هاي mimo و carrier aggregation حاصل مي‌شود و قابليت زيرساختي شبکه را نشان مي‌دهد. اين بدين معنا نيست که در حال حاضر همين سرعت به کاربران خانگي قابل عرضه باشد؛ زيرا هم مودم‌هاي خاص و گران‌قيمتي از اين فناوري‌ها استفاده مي‌کنند که براي استفاده‌هاي سازماني مناسب است و هم اينکه هنوز در باند 3500 دنيا، مودم‌هاي Cat6 يا بيشتر ارائه نشده‌اند و چنين مودم‌هايي در سال 2017 ارائه خواهند شد؛ بنابراين سرعتي که براي اين سرويس‌ها مد نظر است، حداکثر تا 150 مگابيت بر ثانيه و نسبت دانلود به آپلود نيز 4 به 1 خواهد بود (120 مگابيت بر ثانيه دانلود و 30 مگابيت بر ثانيه آپلود).»
مبين‌نت در روز اول نمايشگاه الکامپ 2016 نيز از لوگوي جديد خود که از نمادهاي به‌روز گرافيکي و مرتبط با  TD-LTE تشکيل شده است، رونمايي کرد.
رياضي در مورد تغيير لوگوي مبين‌نت گفت: «در کنار ارائه‌ي TD-LTE بهتر ديديم که نماد و لوگوي قبلي تغيير کند. اين تغيير در لوگو با نگرش جديد شرکت همسان و بر اساس الهام گرفتن از TD-LTE طراحي شده است.»

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو