سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

با صدور احکام جداگانه اي از سوي وزير ارتباطات و فناوري اطلاع

اعضاي اصلي هيات مديره شرکت کارخانجات مخابراتي ايران منصوب شدند

itmc

یکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳:۰۰


دکتر واعظي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در احکام جداگانه اي، آقايان مهندس محمد مهدي حسين پور، مهندس مهران لهراسبي و دکتر جهانگير يدالهي فارسي را به عنوان اعضاي اصلي هيات مديره شرکت کارخانجات مخابراتي ايران منصوب کرد.

وايمکس نيوز- به گزارش مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، در متن اين احکام آمده است:
نظر به شايستگي و تجارب ارزشمندتان در امور مديريتي و با استناد به تصويب نامه شماره 187436 /ت 44619 مورخ 19/8/1389 هيات محترم وزيران و نامه شماره 166722/63 مورخ 5/10/93 وزير محترم امور اقتصادي و دارايي، جناب عالي را به مدت دو سال به سمت "عضو اصلي هيات مديره شرکت کارخانجات مخابراتي ايران "منصوب مي نمايم.
اميد است با اتکال به قادر متعال و رعايت اخلاق و تقواي الهي و با جديت و تلاش وافر، خدمتگزاري به نظام مقدس جمهوري اسلامي و مردم سرافراز ايران را سرلوحه کار خود قرارداده و در چارچوب اساسنامه، ضوابط و مقررات مربوطه جهت تحقق اهداف دولت تدبير و اميد موفق باشيد.
توفيق روز افزون شما را در تقويت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران از درگاه ايزد  منان مسالت مي نمايم.
گفتني است، شرکت کارخانجات مخابراتي ايران، اولين و بزرگترين توليد کننده مراکز تلفن ثابت و سيّار کشور در بهمن سال 54 با مشارکت وزارت پست و تلگـراف و تلفن (ارتباطات و فناوري اطلاعات) در شيراز بمنظـور توليد تجهيزات مورد نياز شبکه مخابراتي کشور و با ظرفيت اسمـي ساليانه 45 هزار خط تلفن EMD و 60 هزار دسـتگاه تلفن روميزي تأسيس و در سال 1348 به بهره برداري رسيد.
اين شرکت پس از پيروزي انقلاب اسلامي ايران، همزمان با افزايش سرمايه، توانائـي توليد ساليانـه 200 هزار خط تلفـن و 300 هزار دسـتگاه تلفن روميزي را پيدا کرد.
مرداد 82 ، شرکت به سهامي عام تغيير يافت و از مهر 83 با نماد« لِکما » در فهرست نرخ هاي تالار فرعي سازمان بورس و اوراق بهادار تهران درج شد.
کارخانجات مخابراتي ايران همچنين علاوه بر توليــــد نرم افزار و سخت افزار مراکـزسوئيچينگ پرظرفيت تلفن ثابت و همراه بر اساس سيستم هاي ITMC/EWSD ، ITMC/NEAX ، ITMC/S12 و ITMC/MSC ، توليد منابع تغذيه سوئيچ مد، طراحي و توليد راک هاي مخابراتي، توليد مراکز تلفن همراه اضطراري بهمراه دکل هاي تلسکوپي قابل حمل (BTS)، ساخت انواع تلفن روميزي و همراه، انواع ترمينال هاي مخابراتي و انواع بردهاي مورد مصرف در رايانه (PCM)، همکاري با ساير شرکت ها در ارتباط با ساخت انواع قالب ها ميباشد.
در حوزه تحقيق و توسعه (R&D) نيز، در سايه همکاري نزديک با دانشگاه ها و مراکز معتبر تحقيقاتي کشور پروژه هاي مهمي انجام شده که مي توان به طراحي مراکز ITMX ، منابع تغذيه، انواع گوشي تلفن روميزي، دستگاههاي هماتولوژي و راديولوژي، مرکز تلفن همراه کم ظرفيت و طراحي سامانه آبياري هوشمند اشاره نمود که اکثر اين موارد به مرحله توليد نيز رسيده اند.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو