یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

روح اله نصیری به عنوان مدیر عامل کارخانجات مخابراتی ایران منصوب شد

دکتر نصییری

یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۲:۵۸


براساس مصوبه هیأت مدیره شرکت کارخانجات مخابراتی ایران، دکتر روح اله نصیری به عنوان مدیر عامل این شرکت منصوب ودرمراسم معارفه امروز یکشنبه دوم آذرماه از سوی دکتر جمشید آقایی رئیس هیات مدیره به این مجموعه معرفی شد.

تیک نیوز-روابط عمومی شرکت کارخانجات مخابراتی ایران اعلام کرد: در این مراسم که امروز یکشنبه دوم آذرماه ۹۹ با حضور مهندس سهرابی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس، مهندس قهرمان ایزدی، مدیر عامل شرکت صنایع الکترونیک شیراز، مهندس رزمجویی، مدیر عامل شرکت صنایع قطعات الکترونیک ایران، دکتر طیبی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز و مهندس کریمی ، مدیر عامل شرکت ایران خودرو فارس برگزار شد، از زحمات مهندس سید علیرضا مریخی در سمت مدیر عاملی شرکت تقدیر و دکتر روح اله نصیری به عنوان مدیر عامل شرکت کارخانجات مخابراتی ایران به حاضرین معرفی شد.

دکتر جمشید آقایی رئیس هیات مدیره ITMC با بیان ظرفیت های مطلوب ایجاد شده در حوزه IoT و ساخت محصولات جدید، از زحمات مهندس مریخی در دوران تصدی مدیر عاملی تقدیر و حضور دکتر نصیری را با عنایت به سوابق ارزنده ی مدیریتی ایشان فرصتی مغتنم برای پیشبرد اهداف بلند مدت شرکت دانست .

مهندس مریخی، عضو هیات مدیره نیز با ارائه گزارش عملکرد شرکت، فرصت های جدید ایجاد شده ( همچون طراحی و ساخت دستگاه ونتیلاتور کمک تنفسی، در حوزه بهداشت و درمان ، طراحی و ساخت سامانه کنترل کننده بارهای قابل کنترل در حوزه انرژی و سامانه های مبتنی بر دانش اینترنت اشیاء) را به عنوان فرصت های ترقی شرکت یاد کرده و خواستار توجه به این فرصت ها و پیگیری تحقق اجرایی شدن آن ها شد .

دکتر نصیری دراین مراسم ضمن ابراز خرسندی از حضور در شرکت کارخانجات مخابراتی ایران بعنوان عضو هیات مدیره و مدیر عامل، گزارشی از سوابق و عملکرد مدیریتی و کاری خود را به حاضرین ارائه و توجه به ساختار نیروی انسانی و تکریم کارکنان و کارگران زحمتکش شرکت و تامین معیشت آنان و همچنین صیانت از حقوق سهامداران محترم به عنوان صاحبان اصلی شرکت را از مهمترین اولویت ها و دغدغه های کار خود عنوان کرد .

ایشان با مقایسه شرکت کارخانجات مخابراتی ایران با یکی از شرکتهای مشابه خارجی، رسیدن دوباره ITMC را به جایگاه واقعی آن امری قابل دسترسی و امکان پذیر دانست و ابراز امیدواری کرد با همدلی و پیگیری مستمر در آینده ای نه چندان دور شاهد تعالی دوباره شرکت کارخانجات مخابراتی ایران باشیم .

در پایان مهندس سهرابی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس به عنوان نماینده مقام محترم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان، ضمن تبریک به دکتر نصیری ، حکم انتصاب ایشان به سمت مدیر عاملی را به وی اعطا کرد و از زحمات مهندس مریخی در دوران تصدی این مسئولیت تقدیر کرد.

شایان ذکر است دکتر روح اله نصیری متولد شهرستان فیروزآباد و دارای مدرک دکترای مدیریت دولتی گرایش خط مشی گذاری از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران- کرمان است. در کار نامه کاری ایشان عضویت در هیات مدیره، معاون مالی و سرمایه گذاری، مدیر بودجه و اعتبارات شرکت صنایع قطعات الکترونیک ایران ، عضویت در کمیته توسعه کسب و کارهای نوین مبتنی بر فضای مجازی و نائب رئیس هیات مدیره موسسه سپید در سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح، معاون توسعه مدیریت و امور منابع سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، قائم مقام رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در راه اندازی پارک فناوری اطلاعات، عضو کمیته هیات اجرایی منابع انسانی پژوهشگاه فضایی ایران و نماینده شورای اسلامی شهر تهران در هیات های حل اختلاف مالیاتی استان تهران به چشم می خورد.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو