یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

وزيرارتباطات :

نرخ استفاده از شبکه ملي اطلاعات نصف قيمت اينترنت شد

واعظي

سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷:۰۰


وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: طبق مصوبه کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات تعرفه ترافيک اينترنت داخلي نصف قيمت ترافيک اينترنت خارجي شد.

وايمکس نيوز- محمود واعظي در حاشيه رونمايي از پروژه هاي پستي همزمان با سي و هشتمين سالگرد انقلاب اسلامي در مورد تعيين نرخ ترافيک داخلي اينترنت گفت: هفته آينده فاز دوم شبکه ملي اطلاعات به بهره برداري مي رسد و در اين بخش امکانات مختلفي را براي کاربران رونمايي خواهيم کرد.

واعظي گفت: از اين پس آنچه که کاربران به عنوان ترافيک داخلي در کشور استفاده مي کنند و بر بستر شبکه ملي اطلاعات و با محتواي داخلي خواهد بود، نصف قيمت گذشته پرداخت خواهند کرد.

وي گفت تمامي اپراتورها، شرکت مخابرات ايران و اپراتورهاي ارتباطات ثابت موظف هستند از اواسط اين ماه ترافيک داخل و خارج اينترنت را از هم جدا کنند و تعرفه ترافيک داخلي بايد نصف قيمت اينترنت باشد.

واعظي گفت: اين موضوع از طريق سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي نظارت خواهد شد و حقوق مردم در اين مصوبه کاملا شفاف است.

به گفته وي، سايت هايي که در داخل کشور ميزباني مي شوند و همچنين محتواهاي داخلي و انواع خدماتي که بر بستر شبکه ملي اطلاعات ارائه مي شود با نصف قيمت اينترنت محاسبه خواهد شد.

مبنع: مهر

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو