دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تولید انبوه گلکسیS8 سامسونگ شروع شد

گوشي

شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶:۰۰


سامسونگ کار تولید انبوه گوشی Galaxy S8 را در کارخانه ویتنام شروع کرد و پیش‌بینی کرده است که در سری اول تولیدش، حدود 10میلیون عدد از این گوشی را به فروش برساند.

وایمکس نیوز- بر اساس گزارش‌هایی از یک مجله کره‌ای، سامسونگ قصد دارد دو مدل از این گوشی را روانه بازار کند یعنی مدل‌های Galaxy S8  و Galaxy S8 plus که هر دو مدل لبه‌های خمیده و صفحه نمایش سرتاسری دارند ولی تفاوت آن‌ها در اندازه صفحه نمایش و ظرفیت باتری است.

سامسونگ برای عرضه این محصول به طور هم‌زمان در تمامی بازارهایش، خود را آماده می‌کند و طبق گزارش‌ها قصد دارد 4?7 میلیون گوشی را در اسفند ماه و 7?8 میلیون عدد را در فروردین ماه تولید و بعد از کنفرانس  9 فروردین، آن‌ها را به سرعت روانه بازار کند.

جزییاتی در رابطه با تفاوت‌ها و ویژگی‌های  Galaxy S8 و Galaxy S8 plus در دست نیست ولی گفته شده که Galaxy S8 صفحه نمایشی 5?8 اینچی دارد، بنابراین بلند و باریک خواهد بود و تقریبا اندازه‌ای مشابه مدل S7 دارد که از ویژگی‌های خوب آن استفاده از آن با یک دست خواهد بود. شایعات می‌گویند این تلفن همراه هوشمند با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 835 و هدفون AKG راهی بازار می‌شود.  از سوی دیگر انتظار می‌رود مدل پلاس این گوشی صفحه نمایشی بزرگ‌تر داشته باشد.

منبع: دیجی کالا

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو