سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر خوش براي طرفداران گلکسي اس 8

گوشي

یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸:۰۰


براساس جديدترين شايعات تلفن هوشمند گلکسي اس 8 سامسونگ و مدل پلاس آن در تاريخ نهم فروردين ماه در نيويورک رونمايي مي گردند.

وايمکس نيوز- از آنطرف طبق گزارشي که اخيرا از کره جنوبي به بيرون درز کرده، پيش سفارش براي گلکسي اس 8 در تاريخ 21 فروردين ماه آغاز مي شود و همانطور که تاييد مي کنيد فاصله ميان رونمايي تا عرضه اين موبايل به بازار با فرض درست بودن گزارشات، اندکي طولاني به نظر مي رسد.

در هر حال امسال سامسونگ رونمايي از پرچمدار خود را کمي به تعويق انداخت و با صرف نظر کردن از کنگره جهاني موبايل براي اين منظور، تصميم گرفت که جديدترين عضو از خانواده گلکسي اس خود را همراه با چيپست اسنپدراگون 835 عرضه نمايد.

البته گفته مي شود که کره اي ها از بيم تکرار دوباره تراژدي گلکسي نوت 7 تا اين اندازه محتاط شده اند و به همين خاطر است که رونمايي از اين پرچمدار را با اندکي تاخير انجام ميدهند.

طبق جديدترين اخبار شايعات، تلفن همراه مورد بحث به نمايشگري 5.8 اينچي از نوع Super AMOLED با رزلوشن 1440 در 2560 پيکسل مجهز شده و قرار است که در بازار آمريکا همراه با اسنپدراگون 835، پردازنده گرافيکي آدرنو 540 و 4 گيگابايت رم و همچنين حافظه داخلي 64 گيگابايت عرضه گردد.

از ديگر امکانات احتمالي براي اين موبايل مي توان به دوربين اصلي 12 مگاپيکسلي، دوربين جلويي 8 مگاپيکسلي و باتري 3000 ميلي آمپر ساعتي اشاره کرد.

در مقابل اما مدل پلاس اين محصول نمايشگري 6.2 اينچي خواهد داشت و انرژي مورد نيازش را از يک باتري 3500 ميلي آمپر ساعتي تامين مي کند. باقي امکانات اين دو موبايل نيز کاملا شبيه به هم خواهد بود.

منبع: ديجياتو

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو