یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

برای ارایه اینترنت به همراه تلفن تصویری با اپراتورهای وایمکس مذاکره می کنیم

تلفن

چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۰۸:۲۱:۰۰


مدیرعامل یکی از اپراتورهای خصوصی تلفن ثابت در مورد واگذاری تلفن تصویری به همراه بسته ای از خدمات گفت: در صورت نیاز به منظور همکاری با اپراتورهای وایمکس مذاکره خواهیم کرد.

وایمکس نیوز - منصور کبیری رهنی در گفت وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه واگذاری تلفن تصویری از ماه آینده در مشهد و بابل آغاز می شود، گفت: به منظور جذب مشترک این نوع خط تلفن با مجموعه ای از خدمات و سرویس های ارتباطی از جمله اینترنت ارایه می شود.
وی با بیان اینکه در حال حاضر برای تامین سرویس های اینترنتی با شرکت های ندا همکاری داریم، گفت: به دلیل اینکه این شرکت ها مجوز ارایه سرویس وایمکس را ندارند در صورت نیاز همکاری خود را با اپراتورهای وایمکس آغاز خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه همکاری با این اپراتورها به نیازهای ارتباطی کاربران بستگی دارد، گفت: در شرایط حاضر استفاده از سرویس اینترنت پرسرعت بی سیم ضرورت ندارد.
کبیری رهنی با اشاره به اینکه تا کنون با اپراتورهای وایمکس مذاکره نکرده اند، اعلام کرد: درصورت ضرورت و با نیاز سنجی مشترکانشان مذاکره خود را با این اپراتورها آغاز خواهیم کرد.
گفتنی است با ارایه تلفن تصویری به مشترکان، امکان دریافت تصویر در حین مکالمه به طور همزمان و گیم‌های گروهی از تلفن ثابت وجود دارد، همچنین پیام کوتاه، شبکه‌های مجازی اختصاصی VPN، تماس تصویری، ویدیو کنفرانس و تماشای فیلم از طریق این خطوط امکان‌پذیر است.
خطوط تلفن ثابت مبتنی بر NGN حداکثر شماره‌های هشت رقمی بوده و با پیش شماره 0941 عرضه می‌شود. تعرفه‌های استفاده از این خطوط براساس مصوبه سازمان تنظیم مقررات خواهد بود.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو