یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

عاون سازمان تنظيم مقررات ارتباطات:

نظارت بر واگذاري تلفن ثابت در سراسر کشور يکپارچه شد

فلاح جوشقاني

چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶:۰۰


معاون نظارت سازمان تنظيم مقررات ارتباطات با اشاره به راه‌‌اندازي سامانه اينترنتي ثبت‌نام تلفن ثابت از متقاضيان خريد خط تلفن خواست به صورت اينترنتي ثبت‌نام کنند تا نظارت بر عملکرد مخابرات در واگذاري تلفن ثابت يکپارچه شود.

وايمکس نيوز- حسين فلاح جوشقاني با اشاره به راه‌ اندازي سامانه اينترنتي ثبت‌نام تلفن ثابت، اظهار داشت: هدف از راه‌اندازي اين سامانه سهولت ارائه خدمت به متقاضيان و نظارت بهتر بر عملکرد مخابرات در واگذاري تلفن ثابت بوده است.

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي افزود: شرکت مخابرات ايران طبق پروانه فعاليت بايد حداکثر ظرف مدت يک ماه از تاريخ ارائه درخواست متقاضي خط تلفن ثابت، خط را داير کند و تحويل دهد.

وي ادامه داد: شکاياتي از سوي متقاضيان درباره تاخير در واگذاري تلفن ثابت اعلام مي شود که به دليل گستردگي استان ها و ثبت نام هاي حضوري در استان ها نياز به سيستم يکپارچه‌اي براي نظارت و سنجش عملکرد مخابرات احساس مي شد که اين سيستم امکان رصد ميزان درخواست‌هاي ارائه شده و پاسخ داده شده را فراهم مي‌کند.

فلاح تاکيد کرد: تفاوتي در اولويت‌هاي ثبت نام اينترنتي و حضوري نيست.

وي خاطرنشان کرد: هم‌اکنون امکان ثبت نام خط تلفن ثابت به صورت حضوري در دفاتر امور مشترکين و دفاتر پيشخوان دولت و به صورت غيرحضوري از طريق پورتال شرکت مخابرات ايران به آدرس WWW.TCI.ir فراهم است.

منبع: فارس

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو