شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

موبایلی عربستان پیامک رایگان نامحدود به مشترکان خود می‎دهد

موبايلي

جمعه ۶ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۴:۰۰


شرکت اتحاد اتصالات عربستان معروف به "موبایلی" که ششمین سال تاسیس خود را جشن می‌گیرد، به همه مشترکان تلفن همراه عادی و اعتباری خود پیامک رایگان نامحدود در داخل شبکه‌ خود ارایه می‌کند.

وایمکس نیوز - به گفته موبایلی دلیل این کار، قدردانی از مشترکان برای نقش بزرگ‌شان در موفقیت‌های به دست آمده در سال‎های گذشته است که تاثیر بزرگی بر غنی‎سازی بخش ارتباطات در ارایه خدمات دارای قابلیت اطمینان بالا و عرضه شده در کنار فناوری‎های برتر جهان داشته است.

موبایلی در این سال‎ها سخت تلاش کرده و اکثر توان خود را بر تحقق راهبرد GED خود متمرکز کرده که به تازگی آغاز شده و موجب ابقاء آن در حوزه ارتباطات عربستان سعودی و ادامه موفقیت‎های آن است.

موبایلی با شکست دادن 5 کنسرسیوم، دومین مجوز بهره‌بردار تلفن سیار عربستان را در تابستان 2004 دریافت کرد و پس از شش ماه آماده سازی فنی و تجاری، خدمات خود را در 25 ماه مه 2005 راه‎اندازی کرد. در کم‌تر از 90 روز، موبایلی اعلام کرد که تعداد مشترکان آن از یک میلیون فراتر رفته است و بدین ترتیب بالنده‎ترین بهره‌بردار تلفن سیار در خاورمیانه و شمال افریقا در پایان سال 2006 شناخته شد. در سال 2009 موبایلی اعلام کرد که تعداد مشترکان آن از مرز 18 میلیون نفر گذشته است و در حال حاضر این شرکت دارای 2.3 میلیون مشترک خدمات فراخ‎باند پرسرعت سیار است.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو