دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

رییس هیات مدیره شرکت ارتباط همراه گویا اروند:

گوشی ایرانی با قابلیت پشتیبانی از وایمکس تولید شد

وايمکس

شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۵:۰۰


رییس هیات مدیره شرکت ارتباط همراه گویا اروند گفت: فاز جدید خط تولید گوشی کاملا ایرانی که می تواند به اینترنت پرسرعت بی سیم وایمکس متصل شود تا ماه آینده روانه بازار خواهد شد.

وایمکس نیوز - عبدالرضا مریداوی در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه توان تولید این نوع گوشی موبایل را مانند دیگر شرکت های صاحب برند داریم، افزود: هم اکنون بسیاری از قطعات گوشی موبایل جی ال ایکس در ایران ساخته می شود.
رییس هیات مدیره شرکت ارتباط همراه گویا اروند با بیان اینکه هم اکنون 10 درصد سهم بازار گوشی موبایل کشور در اختیار GLX است، گفت: موفق به تولید ماهیانه 100 هزار گوشی شده ایم که با وجود استقبال بی نظیر از این گوشی ها تمامی تولیداتمان به فروش می رسد.
مریداوی ادامه داد: تاکنون موفق به تولید 11 مدل گوشی کاملا ایرانی GLX شده ایم که در حال حاضر 5 مدل آن در بازار عرضه شده است.
وی با اشاره به گسترش استفاده از سرویس وایمکس در میان کاربران، پیش بینی کرد که گوشی تلفن همراه جدید این شرکت که از شبکه وایمکس پشتیبانی می کند، مورد استقبال مشترکان قرار گیرد.
مریداوی با بیان اینکه در فاز نخست 20 هزار دستگاه از این گوشی جدید که امکان پشتیبانی از اینترنت پرسرعت وایمکس را دارد تولید می شود، ادامه داد: این گوشی ایرانی که PC700 نام دارد از امکانات قابل توجهی همچون صفحه نمایش لمسی، دوربین عکاسی و فیلمبرداری 3.15 مگاپیکسلی، حافظه بالا برخوردار است که احتمالا با قیمت 200 هزار تومان به بازار عرضه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه خط تولید گوشی موبایل وایمکس دار در جنوب کشور مستقر است، گفت: این گوشی کاملا ایرانی است و از هیچ شرکت خارجی برای تولید آن کمک گرفته نشده است.

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو