دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تصميم اپل براي ارائه خدمات درماني با ساعت

اپل واچ

دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴:۰۰


شرکت اپل هفته گذشته با شرکت Aetna با هدف ارائه خدمات بهداشتي ساعت اپل به ميليونها مشتري اين شرکت، به بحث و گفت‌وگو پرداخت.

وايمکس نيوز- به نقل از خبرگزاري CNBC، موضوع اصلي گفت‌وگوي ميان اين دو شرکت، قابليت رديابي وضعيت سلامت و درمان کاربران ساعت اپل است که به ارائه هرچه بهتر خدمات درماني همراه با حفظ حريم خصوصي اطلاعات آنها منجر مي‌شود.

شرکت اپل هفته گذشته، در جلسه‌اي با مسئولان شرکت Aetna، در مورد ارائه خدمات بهداشتي ساعت اپل به ميليون‌ها مشتري اين شرکت به بحث و گفت‌وگو پرداختند. شرکت خدمات درماني Aetna  اواخر سال گذشته براي اولين بار اعلام کرده بود که قصد دارد به کارمندانش، يارانه خريد ساعت اپل ارائه کند. مدير عامل اپل نيز عنوان کرد که اين اقدام  مي‌تواند تجربه‌ متفاوتي در زمينه ارائه خدمات درماني باشد و شرکت اپل نيز براي پيشبرد اين هدف، آمادگي خود را اعلام مي کند.  اکنون جزئيات اين جلسه به شرح زير است:

طبق گزارش‌هاي منتشر شده از جلسه هفته گذشته، مسئولان دو شرکت اپل و  Aetna، راه‌کارهاي مختلفي را بررسي کردند. طي اين جلسه، اپل بر لزوم حفظ اطلاعات شخصي پزشکي افراد تنها در صورتي که با رضايت کاربران به اشتراک گذاشته شود، تاکيد کرد.

اين جلسه با حضور بسياري از پزشکان و کارکنان در بخش بهداشت و درمان برگزار شد که همه بر قابليت‌ها و امکانات ساعت اپل به پرسش و سپس بحث و گفت‌وگو پرداختند.

يکي از بزرگترين دستاوردهاي همکاري اين دو شرکت، درمان و حل مشکل کسانيست که با بيماري هاي مزمن دست و پنجه نرم مي کنند. بنابراين اپل براي رسيدن به اين هدف، بايد افراد سالخورده و مسن را هم به اندازه جوانان و کسانيکه اهل فناوري هستند، به خود جذب کند.

تاکنون اين غول فناوري آمريکايي گام‌هاي مستحکمي در راستاي اهداف مرتبط با سلامتي برداشته است، بعنوان مثال ساعت جديد اپل خود را با حسگر سنجش گلوکز معرفي کرده است. اين ويژگي براي آن دسته از بيماران ديابتي و داراي مشکل قند خون بسيار مناسب است.

اين دو شرکت به همراه حاضران اين جلسه همگي اميدوارند که در آينده نزديک، دستگاه‌هاي الکترونيکي نظير ساعت اپل بتوانند وضعيت سلامتي کاربران را دنبال کرده، بيماريهاي احتمالي آنها را تشخيص داده و در صورت لزوم، به آنها هشدار بدهد.

منبع:ايسنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو