سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

همکاري اپل و دانشگاه استنفورد براي تشخيص اختلالات قلبي به کمک اپل واچ

اپل واچ

جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸:۰۰


اپل بارها اثبات کرده که ساعت هوشمند اپل واچ صرفاً سخت افزاري جانبي براي آيفون نيست و مي تواند کاربردهاي منحصر به فرد خود را داشته باشد. به عنوان بخشي از اين هويت، اپل اخيراً وارد همکاري تازه اي با محققان استنفورد شده تا به پايش ضربان هاي غيرعادي قلب پرداخته و آنها را مطالعه کند

وايمکس نيوز- مطالعات صورت گرفته، کاملاً باز بوده و در اختيار هرکسي که حاضر به مشارکت باشد قرار مي گيرد؛ به شرطي که اشخاص حداقل 22 ساله بوده و اپل واچ سري 1 (و نه نسل يکم) يا بالاتر را در اختيار داشته باشند.

در حال حاضر هدف اپل، درمان اختلالات مربوط به ضربان قلب نيست و بيشتر به دنبال پايش آنها است؛ حداقل در بازه زماني فعلي. در واقع اپل و محققان استنفورد در حال بررسي گزينه هاي خود با ساعت هوشمند اپل هستند و به نظر مي رسد تشخيص اختلالات دهليزي يکي از حوزه هايي است که اپل واچ در آن کارآمد ظاهر مي شود. اختلالات قلبي معمولاً توسط قشر جوان مهم تلقي نمي شود و دليلش اين است که تنها اشخاصي که در خطر بروز مشکلي جدي هستند از امکان پايش مداوم ضربان قلب برخوردار مي شوند.

براي استفاده از اپليکيشني که فعلاً اپل طراحي کرده کافي است آن را دانلود و نصب کرده و سپس به فعاليت هاي رايج روزانه تان برسيد. اگر ساعت اپل يک روز مشکلي را شناسايي کند، هشداري در اختيارتان قرار داده مي شود و مي توانيد از مشاوره تلفني يا ويديويي رايگان بهره مند شويد. بعد از اين، يک دکتر به شما مي گويد که نيازمند مراجعه به بيمارستاني محلي و پشت سر گذاشتن آزمايش هايي هستيد يا خير.

منبع:ديجياتو

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو