دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر کل خدمات پس از فروش شرکت پارس کامتل:

استقبال از گوشی های قابل اتصال به شبکه وایمکس رو به افزایش است

وايمكس

یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۱:۰۰


مدیرکل خدمات پس از فروش شرکت پارس کامتل گفت: استقبال کاربران تلفن همراه از گوشی هایی که از قابلیت سرویس وایمکس پشتیبانی می کنند، رو به افزایش است.

وایمکس نیوز - سید مهدی سیدی در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان این مطلب گفت: گوشی های تلفن همراهی می توانند از سرویس وایمکس پشتیانی کنند که مودم های آنها به صورت وای فای و یا وایرلس باشد، تا به این شکل بتوانند پهنای باند لازم را در اختیار کاربران قرار دهند.
وی ادامه داد: هم اکنون استقبال و استفاده عمومی از گوشی هایی که می توانند از سرویس وایمکس یا اینترنت پرسرعت پشتیبانی کنند رو به افزایش است به گونه ای که بسیاری از تولیدکنندگان به این سمت رو آورده اند تا اینگونه گوشی های خود را با قیمت مناسب وارد بازار کنند.
سیدی با بیان اینکه امروزه سرویس وایمکس در بسیاری از مراکز عمومی، رستوران ها، مجتمع های آموزشی و فرهنگی مورد استفاده قرار گرفته است، بر همین اساس روز به روز استفاده از گوشی های مجهز به سیستم وای فای در میان افراد رو به افزایش است، افزود: هم اکنون بیشتر از 80 درصد از گوشی های وای فای دار می توانند از سرویس وایمکس پشتیبانی کنند.
وی افزود: بیشتر کاربران تلفن همراه در میانگین سنی 17 تا 40 سال از سرویس وایمکس استفاده می کنند که در این میان افراد میان 17 تا 25 سال بیشتر نگاه سرگرمی به این قابلیت تلفن همراه دارند و سنین 25 سال به بالا به صورت حرفه ای از این سرویس استفاده می کنند.

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو