دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

گوشی های وایمکس دار گرانتر از سطح خرید مردم است

تلفن همراه

جمعه ۲۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۶:۰۰


مدیرعامل شرکت نامداران ارتباطات همراه عرضه‌کننده رسمی لوازم جانبی و گوشی NMC در تهران با اشاره به اینکه این شرکت در زمینه گوشی های ارزان قیمت فعالیت دارد، اعلام کرد: گوشی هایی که از قابلیت وایمکس پشتیبانی می کنند مورد استقبال عموم قرار نمی گیرد.

وایمکس نیوز - پدرام الیکایی درگفت و گو با خبرنگار ما با بیان این مطلب گفت: بیشتر مشتریان این شرکت گوشی های زیر قیمت 50 هزار تومانی را خریداری می کنند.
وی افزود: چنانچه گوشی ای قابلیت استفاده از وایمکس را داشته باشد قیمت آن افزایش پیدا می کند به همین دلیل مورد استقبال مشتریان قرار نمی گیرد.
وی با بیان اینکه در شرایط فعلی بیشتر مشتریان تمایل به خرید گوشی‌های ارزان قیمت موجود در بازار دارند، افزود: بر همین اساس هم اکنون شرکت نامداران ارتباطات قصدی برای واردات این نوع گوشی تلفن همراه به کشور ندارد.
الیکایی ادامه داد: با توجه به افزایش قدرت خرید مردم و پیش بینی شرایط مطلوب بازار تلفن همراه احتمال واردات این نوع گوشی تلفن همراه در آینده وجود دارد.
وایمکس، سیستم دیجیتال ارتباط بی سیم بوده و جایگزینی مناسب برای شبکه‌های ADSL و حتی شبکه های بی سیم کوتاه برد در نواحی شهری محسوب می شود. از بزرگترین نقاط قوت این تکنولوژی نسبت به دیگر تکنولوژی های بی سیم، برد بالای امواج آن و امکان دسترسی به آن در مسافت های بسیار طولانی است.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو