دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

شاکيان به سازمان تعزيرات شکايت کنند

5 هزار گوشي رجيستر نشده غير فعال شد

موبايل

سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳:۰۰


مديرکل فناوري اطلاعات و ارتباطات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بيان اينکه 5 هزار گوشي موبايل رجيستر نشده از شبکه خارج و غيرفعال شده است، گفت: با سازمان تعزيرات هماهنگ شده تا سريعا به شکايت شاکيان رسيدگي شود.

وايمکس نيوز- حميدرضا دهقاني‌نياگفت: تعداد 5 هزار گوشي موبايل که کد شناسه‌ آنها در شبکه اپراتورهاي کشور به ثبت نرسيده است و قاچاق محسوب مي‌شوند از شبکه خارج شده و ديگر قابليت استفاده را ندارند.

 مديرکل فناوري اطلاعات و ارتباطات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بيان اينکه پيش از اجراي طرح رجيستري و از زمان اجراي آن مرتب به مردم اعلام شده است که در هنگام خريد استعلام اصالت دريافت شود و سپس اقدام به خريد گوشي موبايل کنند، گفت: عدم دقت منجر به اين اتفاقات مي‌شود.

وي با بيان اينکه به خريداران گوشي‌هاي تلفن همراه قاچاق يک ماه فرصت داده شده بود تا اقدامات لازم را انجام دهند و در اين فرصت گوشي خود را به فروشنده پس دهند، بيان داشت: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز هماهنگي لازم را با سازمان تعزيرات و سازمان حمايت از حقوق مصرف‌کنندگان و توليد‌کنندگان انجام داده است که سريع به شکايات اين افراد رسيدگي شود. 

وي اظهار داشت: بارها تاکيد شده که خريداران در زمان خريد نسبت به استعلام کد شناسه و ثبت IMEI و دريافت فاکتور خريد اقدام کنند.

منبع: فارس

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو