یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

ادغام وزارت ارتباطات در غیاب اعضای کمیسیون صنایع تعمدی است

قاضي پور

سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۲:۰۰


نماینده مردم ارومیه ضمن انتقاد از ادغام وزارت ارتباطات در وزارتخانه‌های راه و مسکن گفت: احتمالا در این رابطه برخی از بیرون مجلس خط می‌گیرند و برنامه‌ریزی عمیقی وجود دارد که ما را بر اساس آن به ماموریت می‌فرستند و بعد در مورد ادغام وزارت ارتباطات تصمیم می‌گیرند.

وایمکس نیوز - نادر قاضی‌پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی صبح امروز سه‌شنبه طی تذکری آیین‌نامه‏ای با استناد به بند 11 ماده 23 آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: اعضای کمیسیون صنایع مجلس در زمان تصویب ادغام وزارت ارتباطات با وزارتخانه‌های راه و مسکن به دستور رییس مجلس در ماموریت استان فارس حضور داشتند و این مصوبه در غیاب اعضای کمیسیون تخصصی وزارت ارتباطات و بدون اعمال نظر آنها تصویب شده است.
وی افزود: 23 نماینده عضو کمیسیون صنایع به عنوان تصمیم‌گیرنده ادغام وزارت ارتباطات در وزارتخانه‌های راه و مسکن تحقیقات زیادی در این رابطه انجام داده بودند اما در زمانی که اعضا در ماموریت به سر می‌بردند وزارت ارتباطات با وزارتخانه‌های راه و مسکن ادغام شد.
نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت:‌ احتمالا در این رابطه برخی از بیرون مجلس خط می‌گیرند و برنامه‌ریزی عمیقی وجود دارد که ما را بر اساس آن به ماموریت می‌فرستند و بعد در مورد ادغام وزارتخانه ارتباطات تصمیم می‌گیرند.
علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی نیز در پاسخ به این تذکر نماینده ارومیه گفت: یقینا هیچ برنامه‌ریزی عمیقی وجود ندارد و در حال حاضر هم موضوع، ادغام وزارت ارتباطات با وزارتخانه‌های راه و مسکن نیست، بلکه این مساله تصویب شده و در حال حاضر ایرادات شورای نگهبان مدنظر است.

 

منبع: خبرگزاری فارس

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو