دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ال‎جی گوشی هوشمند ویدیویی 3D عرضه کرد

Optimus 3D

دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۰:۰۰


پس از مدت‌ها انتظار سرانجام ال‎جی گوشی Optimus 3D خود را عرضه کرد. این گوشی برای اولین بار در ماه فوریه در کنگره جهانی سیار (MWC) ارایه شد.

وایمکس نیوز - ال‎جی این مدل را که دارای هسته دوتایی، کانال دوتایی و حافظه دوتایی است، تری-دوال (Tri-Dual)‌ می‎خواند.

تلفن هوشمند LG گامی بزرگ در جهت استفاده از عملکرد سه بعدی کامل در زندگی روزانه است. کاربران می‎توانند با استفاده از این محصول محتوای مورد نظر خود را ضبط کرده و بلافاصله بدون نیاز به عینک‎های مخصوص مشاهده کنند.

به گفته مدیرعامل ال‎جی معماری تری‎دوال دنیای کاملا جدیدی را در گوشی‎های هوشمند گشوده است. با استفاده از پیکربندی دو کاناله و با جاگیری داده به صورت همزمان بین هسته دوتایی و حافظه دوتایی، بازدهی بسیار سریع‌تری به دست آمده است که تجارب چندرسانه‏‎ای، بازی، مرورگری و تفریحات بسیار سریع‎تر را فراهم خواهد کرد.

گوشی هوشمند ال ‎جی کاربر را با استفاده از فناوری تثبیت ویدئویی قادر به ضبط محتوا به صورت کاملا سه بعدی و کیفیت بالا می‎کند و با استفاده از آلگوریتم تصحیح عدم هم‎ترازی به صورت خودکار متغیرها هنگام ضبط تصحیح می‎شود. زاویه دید پهن این گوشی تماشای ویدئوها و فیلم‎ها را بسیار مناسب‎تر و ساده‎تر کرده است.

نمایش‌گر 4.3 اینچی WVGA این گوشی تصاویر روشن و بدون لرزشی را به صورت HD، تا 1080 پیکسل در حالت دوبعدی و تا 720 پیکسل در حالت سه بعدی نشان می‎دهد. نرم‎افزار مخصوصی تبدیل بلادرنگ محتوای دوبعدی را به سه بعدی انجام می‌دهد. در سه ماهه سوم سال جاری میلادی نیز نرم‎افزار رایگانی برای تبدیل بازی‎های دوبعدی ارایه خواهد شد.

این گوشی ابتدا در بازار اروپا و پس از آن در 60 کشور جهان عرضه خواهد شد.


 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو