یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

شکايت برخي کاربران؛

فروش اجباري اينترنت به متقاضيان خط تلفن

تلفن

دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۴:۰۰


فروش اجباري اينترنت به متقاضيان خطوط تلفن ثابت در برخي مراکز مخابراتي تهران با اعتراض کاربران روبه رو شده است. در اين زمينه مديرعامل شرکت مخابرات ايران، اين اقدام مراکز را غيرقانوني مي داند.

وايمکس نيوز- برخي از متقاضيان خطوط تلفن ثابت مدعي شده اند که با مراجعه به مراکز مخابراتي براي ثبت نام و دريافت تلفن، مخابرات منطقه آنها را وادار به خريد خط اينترنت روي خطوط تلفن کرده و تلفن ثابت را بدون خط اينترنت واگذار نمي‌کند.

اين موضوع اعتراض متقاضيان را به همراه داشته چرا که معتقدند شايد قصد خريد اينترنت ADSL را نداشته باشند و يا بخواهند از سرويس دهنده ديگري، اينترنت دريافت کنند.

در اين زمينه برخي کاربران در صفحه توئيتر وزير ارتباطات نيز اعتراض خود را به اين مساله اعلام کرده اند.

مجيد صدري مديرعامل شرکت مخابرات ايران در گفتگو با خبرنگار مهر، اين موضوع را رد کرد و گفت: مراکز مخابراتي به هيچ عنوان نمي توانند مشترکان را وادار به خريد اينترنت کنند.

وي با بيان اينکه فروش اجباري اينترنت مخابرات از سوي مراکز مخابراتي غيرقانوني است و اين مراکز نبايد از اين طريق بازاريابي کرده و اينترنت بفروشند، افزود: افرادي که با اين مشکل مواجه شده اند مي توانند اعتراض و شکايت خود را از طريق سامانه پاسخگويي به شکايات مخابرات منطقه تهران (2021) براي پيگيري موضوع اعلام کنند.

منبع: مهر

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو