شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

یاداشت رسیده

مبین نت قادر به شنیدن صدای ریزش مشتریان نیست

مبين نت

جمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷:۰۰


طرح یک ماهه 25 گیگابایت LTE مبین نت با احتساب مالیات و ارزش افزوده از مبلع 43600 تومان در آبان ماه به مبلغ 53410 تومان درآذرماه 97 افزایش یافته است و امور مشتریان مبین نت قادر به شنیدن صدای اعتراض مشتریان خود نیست.

وایمکس نیوز- مشتری مداری در کشور ما سالهاست به عنوان رویکردی تجملاتی و در اغلب مواقع صرفا جهت حفظ ظواهر و عمدتا در تبلیغات و شعار شرکت ها آنهم به گونه ای کاملا ناشیانه مورد استفاده قرار میگیرد که بدترین نوع آن در عملکرد شرکت خدمات ارتباطی مبین نت قابل دیدن است.
شرکت مبین نت به دلیل برخوردهای منفعل و بی توجهی به مشتریان، در مسیری قرار گرفته است که مشتری را نه به عنوان "ارباب" بلکه به عنوان عاملی وابسته و مطلقا جیره خوار خود تصور کرده است. تجسم این الگو در افزایش تعرفه سرویس LTE این شرکت در بازه زمانی یک ماه گذشته نمود پیدا کرده است.
این شرکت که یکی از بزرگترین شرکتها در حوزه سرویس دهی اینترنت بی سیم LTE و Wimax در ایران است، به تازگی در اقدامی عجیب، بدون اطلاع رسانی قبلی یا مناسب دست به افزایش بی سابقه قیمت ها با بیش از 20 درصد تعرفه های قبلی زده است.
برای نمونه طرح یک ماهه 25 گیگابایت LTE این شرکت با احتساب مالیات و ارزش افزوده درآبان ماه سال جاری 43600 تومان بوده است که درتمدید همین طرح درماه آذر، مشترکین این شرکت با مبلغ 53410 تومان مواجه میشوند که درصورت تمدید، افزایش بیش از 20 درصد را تحمل میکنند.
در صورتی که از کاربران سرویس LTE مبین نت هستید و هنوز طرح اشتراکی خود را تمدید نکرده اید، می توانید با ورود به پنل کاربری خود از طریق my.mobinnet.ir صحت مطلب فوق را بررسی فرمایید.
این مسئله در حالی است که پنل مشتریان مبین نت یکی از بهترین مسیرهای اطلاع رسانی و ارتباط با مشتری در بین شرکت های فعال در بازار است، اما این اهمال کاری به عهده کدام زیرمجموعه از این شرکت است؟
چنین اقدامی از طرف شرکت مبین نت قطعا نشان دهنده ضعف در یکی از مسیرهای ارتباطی بین سازمان و مشتریان، و همینطور سیاست گذاری هایی است که ردیف اول متهمان آن، امور مشتریان و بخش روابط عمومی است.
به هر صورت کاربران از سر ناچاری به دلیل مشکلات دسترسی به سرویسهای کابلی یا مسائل دیگر، ترجیح به استفاده از سرویسهای بی سیم دارند که همین امر متاسفانه این شرکت  و شرکتهای فعال در این حوزه را به یکه تازی و بی توجهی به حقوق قطعی کاربران سوق داده است که اطلاع رسانی مناسب در زمینه سرویس ها به کاربران از ساده ترین آنها است.
انتظار کاربران از سازمان رگولاتوری در نظارت بر این نوع عملکردها به جای خود محفوظ است.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو