شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت رییس جمهوری:

وایمکس نقش کلیدی در پیاده سازی نقشه دولت الکترونیکی دارد

بزرگيان

یکشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۲:۰۰


معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری با اشاره به نهایی شدن نقشه جامع دولت الکترونیکی، اعلام کرد: تمامی برنامه ها ارزیابی شده و به زودی به تصویب دولت خواهد رسید و اپراتورهای وایمکس نقش کلیدی در پیاده سازی این نقشه در کشور خواهند داشت.

وایمکس نیوز - احمد بزرگیان در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه با پیاده سازی نقشه جامع دولت الکترونیکی 20 سرویس مشترک سازمانی ایجاد خواهد شد، گفت: سرویس های مشترک سازمانی باعث می شود از ظرفیت اینترنت و اینترانت کشور نهایت استفاده صورت بگیرد.
وی با بیان اینکه بخشی از دولت الکترونیکی به عنوان دولت همراه، بانک همراه، خدمات همراه و کیف همراه شناخته شده است، گفت: در این میان سرویس وایمکس به دلیل نداشتن محدودیت های فناوری های ثابت می تواند کارایی بالایی در مقایسه با سایر فناوری ها داشته باشد.
بزرگیان با اشاره به ظرفیت خالی سرویس وایمکس در کشور گفت: بر همین اساس این سرویس مورد اسقبال ویژه قرار خواهد گرفت و از ظرفیت خالی این اپراتورها استفاده می شود.
معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری در مورد اعلام آمادگی اپراتورهای وایمکس در پیاده سازی نقشه جامع دولت الکترونیکی گفت: برای پیاده سازی دولت الکترونیکی این اپراتورها نقش قابل توجهی دارند.
گفتنی است، نقشه جامع دولت الکترونیکی در نظر دارد تمامی خدمات مورد نیاز را که هم اکنون مردم برای انجام آن براساس نوع کار مجبور به مراجعه به چندین دستگاه و سازمان و دریافت تاییدیه های متعدد هستند را به صورت یکپارچه ارایه دهد تا از هدر رفتن سرمایه های ملی جلوگیری شود.
با اجرای این طرح شاهد کاهش مراجعات حضوری، کاهش ترافیک، افزایش سرعت رسیدگی به امور، کاهش قیمت تمام شده ارایه خدمات و کاهش فساد اداری خواهیم بود.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو