جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

رونمایی از پوستر ۹واره سامانتل با حضور اصحاب رسانه

۹واره سامانتل

دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵:۱۰


آیین رونمایی از پوستر ۹ واره سامانتل صبح امروز با حضور مدیرعامل سامانتل، جمعی از مدیران و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی این اپراتور نسل جدید برگزار شد .

تیک نیوز- معاون تجاری سامانتل در این باره گفت: انطباق بی نظیر شماره های 9، 9، 9، 9 سامانتل با تاریخ 9/9/99 باعث نام گذاری 9 واره به جای جشنواره دراین اپراتور شده است .

یزدانفر گفت : در این رویداد، تاریخ یادآور رندترین شماره ها، در 9 شب تا 9/9/99 ساعت 9و 9 دقیقه خواهد بود و سامانتل همه مردم ایران را به حضور در این 9 واره دعوت می کند.

یزدانفر افزود: سامانتل در بازه زمانی اول تا نهم آذرماه به تمام کسانی که از طریق سایت این اپراتور به نشانی samantel.ir  اقدام به ثبت نام نمایند علاوه بر تحویل سیم کارت هدیه، هر شب راس ساعت 9 در برنامه زنده اینستاگرامی سامانتل به نشانی @samantel جوایز ارزنده ای به قید قرعه بین کسانی که در آن روز ثبت نام کرده باشند تقدیم خواهد کرد.

وی گفت : در نهمین شب از 9 واره سامانتل از بین تمامی کسانی که در طول 9 روز سیم کارت ثبت نام کرده باشند قرعه کشی ویژه ای انجام و جوایز ارزنده ای تقدیم خواهد شد.

یزدانفر گفت: کلیه مشترکین فعلی سامانتل می توانند با ارسال عدد 9 از شماره سامانتل خود به شماره 09999999000 در برنامه قرعه کشی 9 واره شرکت و از جوایز این برنامه برخوردار شوند.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو