سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فراخوان حمایت از پایان نامه های کاربردی حوزه فناوری های نوظهور دیجیتال

حمایت از پایان نامه

یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴:۵۵


پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری و پسا دکتری حوزه فناوری های نوظهور دیجیتال در فناوری های اینترنت اشیا ، زنجیره بلوکی ، هوش مصنوعی ، کلان داده، پردازش ابری و AR/VR به شرح آیین نامه حمایت میگردد.

تیک نیوز- در راستاي بهره‌گیری از توان و ظرفیت بالقوه دانشگاه‌ها، تشویق دانشجویان به اجرای تحقیقات و پروژه‌های کاربردی در راستای توسعه فناوری‌های موردنیاز کشور و تسهیل همکاری شرکت‌های خصوصی با دانشگاه‌ها در حوزه‌های علمی و تحقیقاتی، پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری و پسا دکتری حوزه فناوری های نوظهور دیجیتال در فناوری های اینترنت اشیا ، زنجیره بلوکی ، هوش مصنوعی ، کلان داده، پردازش ابری و AR/VR به شرح آیین نامه حمایت میگردد.

مرکز توسعه فناوری‌های نوظهور دیجیتال ذیل ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای بهره گیری از توان و ظرفیت بالقوه دانشگاهها، تشویق دانشجویان به اجرای تحقیقات و پروژه های کاربردی در راستای توسعه فناوری های مورد نیاز کشور و تسهیل همکاری، آیین نامه اجرایی حمایت از ، شرکتهای خصوصی با دانشگاهها در حوزه های علمی و تحقیقاتی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری و پسا دکتری به شرح مندرج در آیین نامه اجرایی تدوین شده است .

شرکت‌کنندگان در صورت داشتن هرگونه پرسش می‌توانند سوالات خود را به آدرس edu@edt.isti.ir  ایمیل نمایند. همچنین کارشناسان مرکز در روزهای یکشنبه ، دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته از ساعت ۱۰ الی ۱۲  با شماره تلفن ۸۸۷۲۴۴۵۹-۰۲۱ آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهند بود.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو