پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارایه سرویس های FTTH بربستر فیبرنوری در شهرک های صنعتی

ftth

پنج شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۲:۳۰


معاون شبکه مخابرات استان کرمانشاه از آغاز عملیات اجرایی واگذاری اف تی تی اچ به سیصد واحد شهرک صنعتی فرامان توسط مخابرات منطقه کرمانشاه خبر داد.

تیک نیوز- حمیدرضا امیری معاون شبکه مخابرات استان کرمانشاه ضمن تشریح مزایای استفاده از سرویس اف تی تی اچ مخابرات در واحد‌های صنعتی گفت : فیبر نوری، تکنولوژی ارتباط نسل آینده است که خوشبختانه با تلاش همکاران زحمتکش شرکت مخابرات ایران، تمام ارتباط‌ات کشور به این سمت هدایت می‌شوند.

او گفت : این شرکت در راستای حمایت از تولید و صنعت استان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد و آماده ارائه خدمات مخابراتی در مناطق صنعتی است.

معاون شبکه مخابرات منطقه کرمانشاه از اجرا و واگذاری پروژه فیبرنوری (FTTH) در شهرک صنعتی بیستون و همچنین آمادگی مخابرات برای اجرای این پروژه در سایر شهرک‌های صنعتی استان خبر داد و افزود: درسالی که توسط مقام معظم رهبری به نام سال «جهش تولید» نامگذاری گردیده، مخابرات منطقه کرمانشاه نیز به نوبه‌ی خود جهت کمک به رونق اقتصادی منطقه، تمهیدات ویژه‌ای را برای برقراری ارتباط FTTH درشهرک صنعتی سراسر استان فراهم کرده است.s

امیری ادامه داد: (FTTH) یک سیگنال ارتباطی روی فیبرنوری است که از سمت سوییچ‌های مخابرات به منازل، واحد‌های اداری، تجاری و واحد‌های صنعتی تحویل داده می‌شود واین تکنولوژی جایگزینی بسیارمناسب برای زیرساخت‌های مسی مانند سیم و کابل‌های قدیمی تلفن است.

او افزود: تکنولوژی FTTH به سرعت در حال رشد بوده و سرعت و پهنای باندبسیاربالاتری (حدود ۲۵۰ برابر سریعتر) را به مصرف کنندگان ارائه می‌دهد.

امیری گفت: بنابراین از این طریق براحتی می‌توان اینترنت، تلویزیون، امنیت اماکن مختلف و خدمات صوتی وتصویری، اینترنت اشیا و... را بر بستر فیبرنوری برقرار کرد.

او گفت: این ارتباط از سرعت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و برای ارتباطات و مراودات اقتصادی بین واحد‌های صنعتی نیزبسیار حائز اهمیت است .

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو