جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

واکنش کاربران به حاشیه جدید وزیر ارتباطات

جهرمی

جمعه ۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۱:۴۲


پست منتشر شده در صفحه شخصی محمدجواد آذری جهرمی درباره رسانه ملی با واکنش های انتقادی کاربران همراه شد.

تیک نیوز- محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ در مدت زمانی که از دوره وزارتش در دولت دوازدهم مانده پست‌هایی از موسیقی و فیلم و سریال‌هایی که دیده است را به عنوان پیشنهاد در صفحه مجازی خود منتشر می‌کند.

او شب گذشته پستی را با مضمون ۱۳ فیلم سینمایی پیشنهادی در نوروز ۱۴۰۰ با مخاطبانش به اشتراک گذاشت. اتفاقی که در این پست بیشتر جلب توجه کرده و واکنش‌هایی را از سمت کاربران به همراه داشته، تصویری از وزیر جوان است که روی تلویزیون به عنوان نماد رسانه ملی نشسته و در حال چای خوردن است. حال کاربران و فعالان فضای مجازی این تصویر را نوعی توهین به رسانه ملی تلقی کرده‌اند.

 

وزیر جوان بیشتر در حاشیه یا متن؟ / توهین به مخاطبان تلویزیون

رسانه ملی، رسانه‌ای است که ثابت شده طی سال‌های اخیر توانسته مخاطبان بسیاری را با ساخت سریال‌های خوب و جذاب پای شبکه‌های تلویزیونی بنشاند. سریال‌های پر مخاطبی که نوروز امسال شاهد پخش فصل دوم آن هستیم مانند گاندو و نون خ یا سریال پرمخاطب پایتخت که تا فصل ششم هم ادامه داشت.

رسانه ملی نوروز امسال روزانه حدود ۲۰ فیلم سینمایی، سریال‌های جدید و مسابقات و برنامه‌های مختلف پخش می‌کند. امسال شبکه‌های سیما، در اقدامی قابل توجه، سینمایی‌هایی که در جشنواره فیلم فجر ۳۹ حاضر شده و جایزه برده‌اند را قبل از اکران در سینما پخش می‌کند که این اقدام باعث استقبال بیشتر مردم شده است.

در ادامه نمونه‌هایی از واکنش های انتقادی کاربران به تصویر آذری جهرمی را مشاهده می‌کنید:

وزیر جوان بیشتر در حاشیه یا متن؟

وزیر جوان بیشتر در حاشیه یا متن؟

وزیر جوان بیشتر در حاشیه یا متن؟

وزیر جوان بیشتر در حاشیه یا متن؟

وزیر جوان بیشتر در حاشیه یا متن؟

وزیر جوان بیشتر در حاشیه یا متن؟

منبع: yjc

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو