جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت ارتباط همراه اروند گویا:

گوشی‌های جی ال ایکس با تعرفه 15 درصدی هم دوام می آورد

glx

جمعه ۲۵ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۹:۰۰


مدیرعامل شرکت ارتباط همراه اروند گویا تولیدکننده گوشی های ایرانی جی ال ایکس با ابراز نارضایتی از کاهش 15 درصدی تعرفه واردات گوشی تلفن همراه گفت: این شرکت با مشکلات پیش رو کنار خواهد آمد و برای رقابت تنگاتنگ در این بازار به عرضه این نوع گوشی ها می پردازد.

وایمکس نیوز - رضا مریداوی در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان این مطلب گفت: هر چند که کاهش 15 درصدی تعرفه گوشی، هزینه تولید گوشی های ایرانی را افزایش می دهد، اما این شرکت با مشکلات پیش رو کنار خواهد آمد و برای رقابت تنگاتنگ در این بازار به عرضه این نوع گوشی ها می پردازد.
وی با بیان اینکه از دو سال گذشته تاکنون این شرکت به تولید گسترده گوشی های ایرانی جی ال ایکس پرداخته است به طوری که توانسته حدود هفت درصد از سهم بازار را به این برند ایرانی اختصاص دهد، ادامه داد: از سوی دیگر استقبال چشمگیر مشتریان گوشی های ارزان قیمت و دو سیم کارته از گوشی های وطنی جی ال ایکس باعث می شود تا این شرکت با تمامی موانع آینده کنار بیاید و به روند تولید خود ادامه دهد.
وی گفت: شرکت ارتباط همراه اروند گویا تولیدکننده گوشی های ایرانی جی ال ایکس تاکنون بالای 10 مدل از جدیدترین محصولات خود را روانه بازار کرده است و به دلیل تقاضای موجود در بازار تلفن همراه کشور نمی توان در مقابل کاهش 15 درصدی تعرفه به تولید این نوع گوشی ها پایان داد.
مریداوی با اشاره به تاثیر تعرفه 10 درصدی گوشی تلفن همراه در میزان نوسان قیمت این کالای دیجیتالی و ارتباطی افزود: با شرایط فعلی نمی توان اظهار نظر دقیقی در مورد میزان افزایش یا کاهش گوشی ها در بازار کرد، اما به عنوان تولیدکننده گوشی های ایرانی سعی می کنیم قیمت گوشی های عرضه شده در بازار را ثابت نگه داریم.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو