دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر فروش شرکت پرشین تلکام:

واردات گوشی‌های مجهز به وای فای افزایش می‌یابد

تلفن همراه

جمعه ۸ مهر ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۹:۰۰


مدیر فروش شرکت پرشین تلکام عرضه کننده رسمی گوشی‌های اچ تی سی از واردات گوشی‌های که قابلیت اتصال به اینترنت و فناوری وایمکس را دارد به بازار تلفن همراه کشور خبر داد.

وایمکس نیوز - بابک عزیززادگان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: هم اکنون استقبال و استفاده عمومی از گوشی هایی که می توانند از سرویس اینترنت پشتیبانی کنند رو به افزایش است به گونه ای که بسیاری از تولیدکنندگان و واردکنندگان به این سمت رو آورده اند تا اینگونه گوشی های خود را با قیمت مناسب وارد بازار کنند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از نیمی از گوشی هایی که در بازار عرضه می شوند از قابلیت پیشتیانی از اینترنت برخوردارند، ادامه داد: تمامی گوشی های اچ تی سی به دلیل هوشمند بودن دارای قابلیت های پیشتیبانی از اینترنت پرسرعت یا همان وایمکس را دارند.
مدیرفروش شرکت پرشین تلکام گفت: استفاده گسترده از اینترنت توسط گوشی تلفن همراه باعث شده تا بیشتر دانشگاه ها، رستوران ها، مجتمع های آموزشی و فرهنگی به ارایه این سرویس و استفاده آن توسط گوشی تلفن همراه بپردازند.
وایمکس نوعی اینترنت بی سیم به شمار می رود که از مزایای آن می توان به سهولت در دسترسی، پهنای باند بالا و ظرفیت خدمات اشاره کرد.
وایمکس مخفف کلماتی است که به معنای قابلیت تبادل و استفاده اطلاعات در سطح جهانی از طریق ماکروویو است.
در مجموع می توان گفت فناوری وایمکس خدمات ارتباطی بی سیم از طریق امواج رادیویی است که از خدمات دهنده به کاربران منتقل می شود.
شبکه های بنا شده بر اساس فناوری وایمکس جزء شبکه های بی سیم شهری حساب می شود که به راحتی می تواند با وجود محدوده وسیعی که آنتن های وایمکس را تحت پوشش قرار می دهند امکان استفاده از اینترنت را برای تمامی شهرنشینان فراهم کند.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو