یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

رییس شورای رقابت:

بررسی تغییر تعرفه های مخابراتی نیازمند زمان بیشتری است

پژويان

جمعه ۲۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۵:۰۰


رییس شورای ملی رقابت با بیان اینکه بررسی برای قیمت گذاری نرخ مکالمات تلفنی ادامه دارد، گفت: تعیین نهایی تعرفه مکالمات تلفن ثابت به زمان بیشتری نیاز دارد.

وایمکس نیوز - جمشید پژویان در گفت و گو با خبرنگار ما از ادامه بررسی قیمت گذاری نرخ مکالمات تلفن ثابت خبر داد و گفت: پیش بینی شده که تا هفته آینده بتوانیم نتیجه نهایی در این زمینه را ارایه کنیم.
وی اعلام نهایی دستورالعمل قیمت‌گذاری مخابرات را به روز یکشنبه هفته آینده و در جلسه شورای رقابت موکول کرد و گفت: بررسی های انجام شده تاکنون به رای قطعی نرسیده است.
پژویان در پاسخ به این سوال که آیا دلیل خاصی برای تاخیر در اعلام چگونگی تغییر تعرفه های مخابراتی وجود دارد، گفت: سابقه موارد قیمت گذاری براساس نظریه های علمی و اقتصادی در کشور وجود ندارد و بر آن اساس برای اولین بار قرار است نرخ های مخابراتی متناسب با مطالعات و فرمول های علمی ارایه شود که این نیاز به دقت و مطالعه بیشتری دارد که زمان‌بر است.
به گزارش وایمکس نیوز، تغییر نرخ مکالمات تلفنی قرار است بعد از 7 سال اتفاق بیافتد که براساس آن شرکت مخابرات ایران، بسته پیشنهاد خود را برای دستورالعمل قیمت گذاری به شورای رقابت ارایه کرده است.
قرار بود این دستورالعمل در آخرین جلسه شورای رقابت نهایی شود که اعلام آن باردیگر به هفته آینده موکول شده است.
هم اکنون قیمت یک پالس مکالمه تلفن ثابت 44.7 ریال محاسبه می‌شود و تعرفه تلفن همراه اپراتور اول با توجه به میزان مسافت و جابه جایی مشترکان متفاوت است.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو