شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

محمد چهرقانی بازنشسته حوزه مخابرات را بهتر بشناسید

چهرقانی

سه شنبه ۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶:۰۰


محمد چهرقانی متولد هزارو سیصدو چهل و سه با مدرک کاردانی روابط‌عمومی و کارشناسی مدیریت دولتی است.

مدیریت روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت ارتباطات زیرساخت ( پس از خصوصی سازی شرکت مخابرات ایران )، مدیر روابط‌عمومی شرکت مخابرات استان همدان، مسئول سمعی و بصری و سپس مسئول انتشارات جهاد دانشگاهی دانشگاه بوعلی سینای همدان از مسئولیت‌های قبل از بازنشستگی چهرقانی درحوزه تخصصی روابط‌عمومی است.

ازجمله موفقیت‌های قابل ذکر چهرقانی در این دوره، احراز رتبه اول و برتر در سه دوره ارزیابی روابط‌عمومی‌های تابعه وزارت ارتباطات و احراز رتبه اول صفحه خوانندگان نشریات درون سازمانی در بین سازمان‌های دولتی کل کشور است.

وی پس از بازنشستگی در سال هشتاد و نه به عنوان مشاور رسانه‌ای و ارتباطات شرکت‌های مبین نت، اپراتور چهارم مخابراتی و شرکت ایران سولار به فعالیت در این حوزه ادامه داده و از سال 1398 به عنوان مشاور رسانه‌ای و ارتباطات سامانتل ( اپراتور نسل جدید تلفن همراه ) و سپس تا سال 1400 با سمت مدیرکل دفتر مدیرعامل، هیات مدیره و روابط عمومی این شرکت به فعالیت مشغول بوده است.

انتشار ده‌ها مقاله در حوزه روابط‌عمومی و مشتری‌مداری در نشریات و روزنامه‌ها، حضور در جلسات انجمن روابط‌عمومی ایران و تدریس مشتری‌مداری از جمله فعالیت‌های جنبی وی است.

چهرقانی درحال حاضر بعنوان تهیه کننده برنامه های تلویزیونی در قالب موشن های اطلاع رسانی ، آموزشی ، تبلیغاتی وبرندینگ با سازمان صداوسیما همکاری می کند و همزمان مدیرمسئول پایگاه خبری فناوری اطلاعات وارتباطات با دامنه Ticnews.ir  می باشد.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو