جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر روابط عمومی شرکت مبین‌نت:

تلکام فرصتی برای تعامل بین اپراتورها و تولید‌کننده‌هاست

چهرقاني

شنبه ۱۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۲:۰۰


همه نمایشگاه‌ها ارتباط منطقی را بین مخاطبان با صنعت برقرار می‌کنند.<BR>

وایمکس نیوز - محمد چهره‌قانی، مدیر روابط عمومی شرکت مبین‌نت با بیان این مطلب گفت: نقش نمایشگاه تلکام ایجاد تعامل بین اپراتورها و تولید‌کننده‌هاست، که این برقراری تعامل از اهمیت خاصی برخوردار است. همچنین این نمایشگاه فرصت خوبی است تا نیاز استفاده‌کنندگان از صنعت مخابرات اعلام ‌شود و این نیاز توسط اپراتورها جمع‌آوری می‌شود. از طرف دیگر تولیدکننده‌ها با این نیازها آشنا می‌شوند و این نیز به نوعی به ایجاد تعامل بین تولیدکننده و اپراتورها منجر می‌شود. اپراتورها هم قابلیت‌های خود را معرفی می‌کنند و می‌توانند براساس اطلاعاتی که از این نمایشگاه به دست می‌آورند برنامه‌های آتی خود را تدوین کنند.
چهره‌قانی افزود: قابلیت‌های ارتباطاتی و مخابراتی با ده یا بیست سال پیش کاملا فرق کرده است. زمانی ما مخابرات را با یک خط تلفن می‌شناختیم، اما امروز اینطور نیست. بسیاری از نیازهای اجتماعی توسط مخابرات تامین می‌شود و این طبیعی است که حوزه بازاریابی مخابرات فعال‌تر از گذشته عمل کند. اما این مسئله جایگزین توانمندی‌ها و قابلیت‌های مخابرات نمی‌شود. به این دلیل که سرویس‌های مخابرات متنوع‌تر شده و به تبع آن بازار مارکتینگ همه داغ‌تر شده است. ممکن است این شائبه به وجود بیایید که بخش تجاری و یا مارکتینگ تلکام پررنگ‌تر از بقیه بخش‌های آن است، در حالی که اینطور نیست.
مدیر روابط‌عمومی شرکت مبین‌نت با اشاره به حضور این شرکت در نمایشگاه تلکام یازدهم گفت: شبکه وایمکس، شبکه جدیدی است که در سال 88 در ایران راه‌اندازی شده و بسیاری از مردم قابلیت‌های این شبکه را نمی‌شناسند. این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی خواهد بود تا ما این قابلیت‌ها را به طور عملی به مردم معرفی کنیم. همچنین در بخش دیگری از برنامه‌های خود سرویس‌های این حوزه را به مردم معرفی خواهیم کرد. ظرفیت این شبکه و همچنین سرعت‌های مختلف شبکه وایمکس را در تلکام برای بازدیدکنندگان به نمایش می‌گذاریم.
وی در ادامه افزود: تلاش ما بر این است تا آگاهی عمومی را در مورد وایمکس افزایش بدهیم تا تمایل مردم نسبت به استفاده از این سرویس بیشتر شود. برگزاری کارگاه‌های آموزشی همینطور مسابقات گوناگون با جایزه‌های متنوع، برگزاری پرزنت‌های مختلف از دیگر برنامه‌های شرکت مبین‌نت در نمایشگاه تلکام است. مبحث امنیت شبکه هم موضوعی خواهد بود که به طور جدی و مفصل به آن خواهیم پرداخت و به طور کلی قابلیت‌های مختلف شبکه وایمکس را به طور عملی به بازدیدکنندگان نشان خواهیم داد.
گفتنی است، یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی (ایران تلکام) از تاریخ 22 لغایت 25 آبان ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
 

منبع: ستاد خبری نمایشگاه تلکام

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو