دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا دوماه ديگر؛

گوشي هاي تي فون وارد بازار مي شوند

تیک نیوز

جمعه ۲۷ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۲:۰۰


مديرعامل شرکت ابرا تهران توليدکننده گوشي هاي تي فون گفت: گوشي هاي اين شرکت با رعايت کامل استانداردهاي ساخت روز دنيا طراحي و توليد شده و قادر به رقابت با نمونه هاي خارجي مشابه خود است.

وايمکس نيوز - سعيد نخعي در گفت و گو با خبرنگار ما با تاکيد بر اينکه "طاها فون" توليد شده توسط اين شرکت به دليل پشتيباني از نرم افزاري اسلامي،‌ در کشورهاي مسلمان و غيرمسلمان مورد استقبال قرار گرفته است، گفت: نسخه جديد اين گوشي کمتر از دو ماه آينده وارد بازار تلفن همراه کشور مي شود.
وي با بيان اينکه اين تلفن همراه لمسي که شباهت زيادي به گوشي هاي اچ تي سي دارد به طور کامل در ايران توليد شده است، گفت: موبايل تي فون با رعايت کامل استانداردهاي ساخت روز دنيا طراحي و توليد شده و قادر به رقابت با نمونه هاي خارجي مشابه خود است.
وي با اشاره به مشخصات فني گوشي جديد گفت: اين گوشي اولين محصول اين شرکت است که به سيستم عامل آندروئيد مجهز شده و از امکاناتي نظير صفحه نمايش 4.3 اينچي لمسي، دوربين عکاسي و فيلمبرداري پنج مگاپيکسلي، ارتقاي حافظه تا 32 گيگابايت وپردازنده يک گيگاهرتزي بهره مي برد.
اين توليدکننده گوشي هاي ايراني معتقد است براي برطرف شدن نياز سالانه 17 ميليون دستگاه گوشي در کشور هم توليدکنندگان و واردکنندگان اين کالاي ارتباطي بايد به عرضه گسترده اين کالاي ديجيتالي بپردازند.
نخعي گفت: فراگيرشدن استفاده از تلفن همراه باعث شده تا نياز کشور به اين کالاي ارتباطي نسبت به سال هاي گذشته افزايش چشمگيري يابد.

وي افزود: اين در حالي است که بخش اعظم بازار تلفن همراه توسط گوشي هاي قاچاقي که از طريق مبادي غيرقانوني وارد کشور مي شوند، تامين مي شود.
وي گفت: در صورتي که نهادهاي دولتي به مبارزه جدي و هميشگي با فعالان غيرقانوني بپردازند عمده نياز 65 ميليون کاربر تلفن همراه توسط نمايندگان رسمي و توليدکنندگان تامين مي شود.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو