شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

فروش اینترنت بی کیفیت ممنوع

رضواني

دوشنبه ۱۱ دی ۱۲۷۸ - ۰۰:۰۰:۰۰


معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: فروش خدمات اینترنت بی کیفیت ممنوع است. <BR>

وایمکس نیوز - حسن رضوانی با بیان این مطلب گفت: در صورتی که سطح کیفیت خدمات پایین تر از سطح کیفیت مقرر شده باشد، اپراتور ملزم به پرداخت خسارت خواهد بود اما براین اساس اپراتور نمی تواند به طور مکرر سطح کیفیت سرویس را پایین آورده و خسارت پرداخت کند.
وی با اشاره به این امر که پهنای باند فروخته شده به صورت اختصاصی (Dedicated) به مشترکان توسط شرکت‌های ارایه کننده سرویس باید به صورت شبانه روزی در اختیار آنها باشد، گفت: اگر پهنای باند به صورت اشتراکی به مشترکان فروخته شود باید بر مبنای نرخ اشتراک توافق شده در قرارداد بین مشترک و شرکت ارایه دهنده سرویس، به مشترک ارایه شود.
رضوانی گفت: در صورت تکرار وضعیت یاد شده، ارایه سرویس توسط اپراتور تا زمانی که سطح کیفیت سرویس را به سطح مطلوب برگرداند متوقف خواهد شد.
وی افزود: شرکت‌های مخابرات استان آذربایجان غربی، قزوین و خوزستان به دلیل عدم تناسب پهنای باند خریداری شده و پهنای باند فروخته شده از فروش سرویس های اینترنتی منع شده اند و ارایه سرویس از سوی این شرکت ها تخلف محسوب می شود و چنانچه کسانی اقدام به دریافت سرویس از آنها کنند نمی توانند انتظار کیفیت مطلوب را داشته باشند.
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری در خصوص شرکت های فوق بیان کرد: این شرکت‌ها تا زمانی که پهنای باند خود را ترمیم نکنند و کیفیت سرویس خود را به سطح مطلوب نرسانند اجازه فروش نخواهند داشت.

 

 

منبع: روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو