شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

معاون نوسازی رییس‌جمهور:

استفاده از وایمکس انقلابی بزرگ در ارایه خدمات اداری ایجاد می‌کند

بزرگيان

دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۲:۰۰


معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور با تاکید بر تحقق دولت الکترونیک درآینده نه چندان دور گفت: استفاده از فناوری وایمکس می‌تواند انقلابی بزرگ در جهت تسهیل در ارایه خدمات اداری به مردم ایجاد کند.

وایمکس نیوز - احمد بزرگیان در گفت وگو با خبرنگار ما با بیان این مطلب گفت: از هر سیستمی که موجب تسهیل ارتباط اداری افراد با سازمان‌ها و ارتباط سازمان‌ها با یکدیگر می‌شود باید استقبال و حمایت کرد.
وی افزود: در صورتی که وایمکس در ایران به درستی به کار گرفته شود، باید شاهد تکرار تجربه کره‌جنوبی در زمینه استفاده از این فناوری و ایجاد دولت الکترونیکی در کشورمان باشیم.
وی ادامه داد: استفاده از اینترنت پرسرعت بی سیم این امکان را برای تمامی مدیران و کارشناسان ایجاد می‌کند تا دفتر کار خود را همیشه به طور سیار در اختیار داشته باشند.
بزرگیان ادامه داد: با وجود اینکه در زمینه اینترنت و امور اداری گره‌ای ایجاد شده، وایمکس می‌تواند راه حل مناسبی برای حل این معضل باشد، به شکلی که با برنامه‌ریزی صحیح می‌توان از این فناوری به عنوان یکی از زیرساخت‌های شکل‌گیری دولت الکترونیکی استفاده کرد.
وی با بیان اینکه استفاده بهینه از این فناوری مشروط بر شناسایی نقاط کور و پوشش دهی مناسب خواهد بود، گفت: ارایه سرویس پایدار از سوی اپراتورها می‌تواند در جذب کاربران موثر باشد و نباید کیفیت را در ارایه این سرویس فدای کمیت کرد.
معاون نوسازی رییس‌جمهور با اشاره به آغاز کار اپراتور سوم در کشور گفت: امید است به زودی تمامی افراد بتوانند با استفاده از تلفن همراه خود و فناوری وایمکس در هر کجا و هر زمان خدمات لازم را دریافت کند.
به گفته وی با به کارگیری وایمکس، باید عنصر زمان و مکان در دریافت و ارایه خدمات دولتی و غیر‌ دولتی حذف شود.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو