دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون رگولاتوری :

تاخیر در پرداخت‌ سهم دولت از درآمد پیامک مشمول جریمه دیرکرد است

پيامک

جمعه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۸:۰۰


معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری با اشاره به اختلاف نظر رگولاتوری و همراه اول در میزان درصد سهم دولت از درآمدهای همراه اول گفت: عدم پرداخت به موقع حق‌السهم دولت و پرداختی‌‌ها مشمول پرداخت خسارت دیرکرد است.

حسن رضوانی در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، اظهار داشت: نظر سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص سهم دولت از درآمد پیامک‌ها، همان 28.1 درصد که سال گذشته شفاف اعلام شده است.

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزود: اگر دارنده پروانه هنوز این حکم را باور ندارد، باید در نظر داشته باشد، که اگر این استدلال باعث ایجاد تاخیر در پرداخت‌های به دولت شود، مشمول خسارت نیز خواهد شد.

وی توضیح داد: بر اساس قانون برنامه پنجم، تاخیر در پرداخت، مشمول پرداخت جریمه دیرکرد است.

به گزارش فارس، همراه اول با این استدلال که پیامک جزو خدمات ارزش افزوده است، سهم دولت را از این درآمد، به جای 28.1 درصد، 5 درصد می داند.

بر اساس این گزارش، همچنان که در یک بند از جدیدترین گزارش حسابرس مستقل همراه اول که به تازگی و در آستانه برگزاری دومین مجمع صاحبان سهام این شرکت منتشر شده، تاکید شده که "شرکت، حق السهم سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از درآمد سال 89 حاصل از مبادله پیامک مشترکین، را به جای 28.1 درصد، 5 درصد محاسبه نموده است (یادداشت توضیحی 1-3-16 صورت‌های مالی) که در نتیجه، سود انباشته ابتدای سال مورد گزارش و بدهی‌‌های جاری، هر یک به مبلغ 1.135 میلیارد ریال به ترتیب بیشتر و کمتر گزارش شده است.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو