یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

معاون توسعه مدیریت وسرمایه انسانی رییس جمهور:

اپراتورهای وایمکس برای ایجاد زیرساخت‌های دولت الکترونیکی کمک کنند


یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۱:۰۰


اینترنت پر سرعت یکی از مهمترین ارکان ایجاد دولت الکترونیکی در کشور به شمار می‌رود و از آنجا که در چند ساله گذشته در این بخش توسعه چشم گیری در سراسر کشور نداشته‌ایم اپراتورهای وایمکس می‌توانند با توجه به نوع فناوری این شبکه برای توسعه دولت الکترونیکی و به رشد شتابان آن کمک کنند.

وایمکس نیوز- لطف الله فروزنده دهکردی، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور با بیان این مطب گفت: با توجه به اراده موجود در دولت برای الکترونیکی شدن خدمات سازمان‌ها و شرکت‌های مرتبط با امور جاری مردم، در تلاشیم تا با یک برنامه‌ریزی صحیح هر چه سریع‌تر فرآیند اجرای دولت الکترونیکی را در کشور تسریع ببخشیم.

وی افزود:‌ اگر بتوانیم با استفاده از فناوری اطلاعات همزمان با اجرایی شدن طرح هدفمند شدن یارانه‌ها را به کار بگیریم قطعا در کاهش هزینه‌های اجرایی دولت و خانوار موثر خواهد بود که البته باید زیرساخت‌های مرتبط برای این موضوع هم در سازمان‌های دولتی و هم برای خانوارهای کشور فراهم شود.

معاون توسعه مدیریت وسرمایه انسانی رییس جمهور  گفت: یکی از مهمترین مزایای الکترونیکی شدن امور شفاف سازی و تسریع در انجام کارها است که به واسطه همین امر دولت می‌تواند به شعار اصلی خود مبنی بر توسعه عدالت در کشور عمل کند و از آنجا که شخص رییس جمهور نیز تاکید خاصی بر این موضوع دارند بعید به نظر می‌رسد در سال‌های آینده این اتفاق به ثمر ننشیند.

فرزونده افزود: معاونت توسعه نیروی انسانی ریاست جمهوری مباحث نرم افزاری فناوری اطلاعات را بررسی می‌کند و با وجود این باید بگویم که کار گروه فاوا در ریاست جمهوری تمامی تلاش و همکاری خود را با وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات برای تسریع امور مربوط به دولت الکترونیکی به کار گرفته است.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو