شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

معاون نظارت رگولاتوری:

سیم‌کارت‌های دایمی غیر فعال جزو پروانه فعال اپراتورها حساب می‌شود

رضواني

شنبه ۲۹ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۴:۰۰


معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری با اشاره به اینکه سیم‌کارت‌های دایمی غیر فعال جزو مشترکان فعال اپراتورها حساب می‌شود، گفت:‌ همراه اول حدودا یک‌ میلیون یا دو میلیون تا رسیدن به سقف پروانه فاصله دارد.

وایمکس نیوز - حسن رضوانی، در خصوص تعداد مشترکان فعال اپراتور اول گفت: سقف تعداد مشترکان همراه اول 38 میلیون مشترک است که تعداد مشترکان این اپراتور هنوز به این عدد نرسیده است.
وی ادامه داد: به اپراتورها نیز اعلام کرده‌ایم که مشترکان post-paid ( دایمی) را به صورت HLR و جزو مشترکان فعال حساب می‌کنیم؛ یعنی هر کس که سیم‌کارت داشته باشد، خواه از سیم‌کارت استفاده کند یا استفاده نکند به صورت ثابت جزو مشترکان فعال محاسبه می‌شود.
معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: در خصوص سیم‌کارت‌های pre-paid (اعتباری) هر آنچه در VLR فعال باشد را محاسبه می‌کنیم؛ یعنی تنها سیم‌کارت‌هایی که فعال باشند محاسبه می‌‌شوند.
رضوانی تاکید کرد: در حال حاضر مجموع تعداد مشترکان دایمی و اعتباری فعال همراه اول به 38 میلیون نرسیده و حدودا یک تا 2 میلیون تا رسیدن به سقف پروانه برای این اپراتور باقی مانده است.
 

منبع: خبرگزاری فارس

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو