معاون سازمان تنظيم مقررات گفت: در حالي که رگولاتوري در موضوع اختلاف مخابرات و PAPها بر سر تعرفه رانژه، نظر به بازگشت تعرفه به حالت قبل دارد اما دو دستگي شرکتهاي PAP در قبول و عدم قبول توافق، کار را سخت کرده است.
حسن رضواني در گفتوگو با خبرنگار فناوري اطلاعات خبرگزاري فارس، اظهار داشت: توافق شرکت مخابرات و شرکتهاي PAP بر سر رانژه خطوط مشترکان ADSL به اختلاف رسيده و اين اختلاف همچنان ادامه دارد.
معاون سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي گفت: شرکت مخابرات و شرکتهاي PAP چندي پيش توافقي انجام دادند که به نوعي ارائه SLA از سوي مخابرات به PAP ها بود و براساس آن مخابرات مجاز شد تا بر حسب مدت زمان انجام رانژه (24 ساعته و 72 ساعته) از PAPها هزينه دريافت کند.
وي ادامه داد: اکنون اين توافق به اختلافنظر تبديل شده و 11 شرکت PAP در قبال اين موضوع به دو دسته تقسيم شدهاند.
رضواني تصريح کرد: دو شرکت شاتل و پارسآنلاين مخالف توافق و خواهان بازگشت تعرفه رانژه به حالت قبل هستند و 9 شرکت ديگر شرايط جديد را قبول دارند.
وي ادامه داد: اين متفاوت شدن رفتار PAPها کار رگولاتوري را نيز مشکل کرده، زيرا نظر رگولاتوري هنوز اجراي مصوبه 97 کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات و بازگشت تعرفه به حالت قبل است و در عين حال 9 شرکت PAP تعرفه جديد مخابرات را قبول کردهاند و اجرا ميکند.