یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

امکان بهره‌مندی مشترکان همراه اول از خدمات «جیرینگ»

جرينگ

دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۸:۰۰


با مجوز بانک مرکزی، امکان مدیریت امور مالی بر بستر تلفن همراه «جیرینگ» برای مشترکان همراه اول فراهم شد.

به گزارش فارس، جیرینگ سامانه مدیریت امور مالی است که از آن می‌توان برای انتقال پول،خرید شارژ سیم‌کارت اعتباری، پرداخت قبوض،خرید و سایر امور مالی روزمره بر بستر تلفن همراه استفاده کرد.

این سامانه مخصوص مشترکین همراه اول بوده و برای استفاده از آن نیازی به داشتن حساب بانکی،گوشی هوشمند و یا نصب نرم افزار خاص بر روی تلفن همراه نیست.

مشتریان جیرینگ می‌توانند در سه بخش از خدمات بانکی و پرداخت همراه استفاده کنند، دسته نخست کسانی هستند که کارت بانکی عضو شبکه شتاب دارند و می‌خواهند در هر لحظه از شبانه روز، از خدمات پرداخت همراه بهره‌مند شوند، این افراد، مشتریان خدمت جیرینگ کارت هستند. 

دسته دوم افرادی هستند که در یکی از بانکهای طرف قرارداد جیرینگ، حساب دارند و برای انجام امور مالی و بانکی خود از خدمات همبانک استفاده می‌کنند.

دسته سوم، مخصوص افرادی است که یا حساب بانکی ندارند و یا دسترسی مناسبی به شبکه بانکی ندارند و مستقیماً با شارژ کیف پول همراه خود برای انجام خدمات پرداخت خرد از قبیل خرید شارژ اعتبار، پرداخت قبوض، انتقال وجه، پرداخت بلیت اتوبوس، کارت‌های مترو، پارکومتر استفاده می‌کنند.

برای استفاده از این خدمات، نیازی به مراجعه حضوری به بانک‌ها نیست و کلیه این امکانات در بستر USSD همراه اول و با شماره گیری کد #123* ارائه می‌شود. 

مجوز واریز وجه به کیف پول الکترونیکی از بانک مرکزی دریافت شده و مشتریان جیرینگ می‌توانند با وجه جیرینگی کیف پول خود از خدمات پرداخت همراه از قبیل خرید شارژ آنی (Top up) سیم کارتهای اعتباری همراه اول برای خود و دیگران، پرداخت قبوض تلفن همراه (بدون نیاز به وارد کردن شناسه قبض و پرداخت) و انتقال وجه به حساب جیرینگی دیگران، بهره مند شوند. 

خرید شارژ آنی (بدون نیاز به وارد کردن پین) و انتقال شارژ به دوستان در تمام ساعات شبانه روز، از جمله خدمات جذاب کیف پول همراه است. 

پرداخت قبض تلفن همراه خود و دیگران، بدون نیاز به وارد کردن شناسه قبض و پرداخت از جمله خدمات ویژه کیف پول همراه جیرینگ است. اگر قصد پرداخت قبض دیگر دوستانی که حتی عضویت جیرینگ را ندارند، داشته باشد؛ می‌توانند صرفاً با وارد کردن شماره آن شخص، قبض وی را پرداخت نمایید. 

سقف موجودی کیف پول جیرینگ، یک میلیون تومان درنظر گرفته شده و وجه جیرینگی، صرف خرید شارژ، پرداخت قبض و سایر عملیات جیرینگی خواهد شد. 

در حال حاضر 33 میلیون کاربر در جیرینگ عضو هستند. بخشی از این مشتریان، مشترکین اعتباری همراه اول هستند که از خدمات شارژ آنی اعتبار و پین 1000 تومانی استفاده کنند.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو