جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

بزرگترين گوشي هوشمند جهان از راه رسيد

گوشي

جمعه ۲۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۷:۰۰


محصول جديدي که با نام Galaxy Mega عرضه شده بزرگترين گوشي هوشمندي محسوب مي‌شود که سامسونگ تا به حال روانه بازار کرده است.

سامسونگ گوشي هوشمند جديدي روانه بازار کرده که به گفته مديران آن نمايشگر HD اين گوشي بزرگ به کاربران امکان مي‌دهد دو برنامه يا ابزار را به صورت همزمان در کنار هم اجرا کنند که البته هنوز اعلام نشده است کيفيت اين نمايشگر 720 يا 1080 پيکسلي است.

به گزارش فارس به نقل از تلگراف، اين شرکت کره‌اي در سال 2011 ميلادي Galaxy Note را با نمايشگر 5.3 اينچي روانه بازار کرد و توانست براي نخستين بار فبلت(Phablet) يا دستگاهي بين رايانه لوحي و گوشي هوشمند را روانه بازار کند و گوشي هوشمندي باشيد که با نمايشگر بزرگش بتوان آن را يک رايانه لوحي خواند.

اما محصول جديدي که اين شرکت با نام Galaxy Mega عرضه کرده بزرگترين گوشي هوشمند محسوب مي‌شود که سامسونگ تا به حال روانه بازار کرده است. البته هنوز مشخص نيست Galaxy Note 8.0 که سامسونگ به‌زودي آن را با نمايشگر 8 اينچي وارد بازار مي‌کند گوشي هوشمند است يا مي‌توان آن را يک رايانه لوحي با قابليت برقراري تماس‌هاي تلفني دانست.

بزرگترين گوشي هوشمند جهان شامل دوربين ديجيتالي 8 مگاپيکسلي مي‌شود و دوربين دوم آن با کيفيت 1.9 مگاپيکسل امکان برقراري تماس‌هاي تصويري را فراهم مي‌کند.

براي اين محصول پردازنده دوهسته‌اي، حافظه داخلي 64 گيگابايتي‌ و نسخه 4.2 سيستم‌عامل اندرويد موسوم به Jelly Bean در نظر گرفته شده است.

اين دستگاه قابليت جديد و منحصربه‌فردي موسوم به Group Play دارد که امکان مي‌دهد بيش از 8 دستگاه به صورت همزمان محتواي خود را به صورت همزمان از طريق شبکه Wi-Fi با يکديگر به اشتراک بگذارند. قابليت ديگر اين محصول WatchON نام دارد که اين گوشي هوشمند بزرگ را به يک دستگاه کنترل از راه دور براي گيرنده‌هاي تلويزيون تبديل مي‌کند.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو