شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

اولين مجمع عمومي عادي صاحبان سهام شرکت ايرانيان نت درسال 92 تشکيل شد

ايرانيان نت

سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۶:۰۰


به گزارش روابط عمومي شرکت ايرانيان نت ، مجمع عمومي صاحبان سهام شرکت ايرانيان باحضور سهامداران در محل ساختمان اين شرکت تشکيل گرديد.

وايمکس نيوز- در جلسه امروز مجمع عمومي شرکت ايرانيان نت ، سهامداران بعد از استماع گزارش‌هاي هيئت مديره در خصوص عملکرد سال مالي منتهي به 30 اسفند 1391 و حسابرس مستقل و بازرس قانوني و همچنين تصويب صورت‌هاي مالي منتهي به 30 اسفند 1391، روزنامه دنياي اقتصاد را بعنوان روزنامه کثيرالانتشار شرکت انتخاب و معرفي کردند.
همچنين تصويب آيين نامه هاي معاملات ، استخدامي، حقوق و دستمزد شرکت از ديگر مصوبات مجمع صاحبان سهام ايرانيان نت بود.
رييس مجمع عمومي ايرانيان نت با بيان اينکه سال 91 ، سال بستر سازي و تدارک مقدمات و اخذ پروانه بهره برداري براي ورود به حوزه هاي اجرايي و عملياتي بود، سال 92 را سال نيل به اهداف تعيين شده در پروانه صادره از سوي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي دانست.
دکتر دهقاني پوده ضمن تاکيد بر بکارگيري نيروهاي انساني ماهر وتوانمند، سازماندهي مناسب و برنامه ريزي وکنترل و برنامه ها به منظور تامين انتظارات جامعه از اپراتور چهارم افزود: شبکه دسترسي کاربران خانگي ، سازماني و تجاري به فيبرنوري يک ضرورت ملي است که تحقق آن برعهده شرکت ايرانيان نت نهاده شده است و اين شرکت ملزم است همگام با سايرکشورهاي پيشرفته جهان شبکه را درزمان تعيين شده براي استفاده عمومي آماده کند.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو