یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری سال 89 انجام می‌شود:

ثبت نام از فعالان حوزه ICT برای دریافت وام

پول

سه شنبه ۷ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۵:۰۰


وزارت ارتباطات در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری سال 89 از شرکت های خصوصی و تعاونی فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات که نیاز به حمایت مالی دارند برای پرداخت وام ثبت نام می کند.

وایمکس نیوز - قاسم محمدی رستمی، کارشناس بخش وام وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این مطلب گفت: یکی از اقدامات وزارتخانه ارایه وام های حمایتی با عنوان وام وجوه اداره شده برای حمایت از شرکت ها و تعاونی های فعال در حوزه ICT است.
وی افزود: حضور در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری سال 89 نیز فرصت دیگری برای ارتباط نزدیک با مخاطبان دریافت این وام ها است.
رستمی در مورد مشمولان دریافت این وام ها گفت: شرکت های خصوصی و تعاونی که ماهیت حقوقی دارند می توانند از این وام ها استفاده کنند که البته افراد حقیقی مشمول دریافت وام های وجوه اداره شده نمی شوند.
این کارشناس وزارتخانه ارتباطات در مورد مشتریان این وام ها گفت: معمولا پیمانکاران مخابرات و تولید کنندگان تجهیزات مخابراتی از قبیل سوییچ، فیبر، دکل و کابل برای استفاده از این وام ها درخواست می دهند.
وی افزود: طرح های نیمه صنعتی که منجر به تولید اولیه یا انبوه می شوند نیز از حمایت های وزارتخانه تحت عنوان وام های وجوه اداره شده برخوردار می شوند.
به گفته رستمی شرکت های PAP، وایمکسی ها، SAPها وISPها نیز از دریافت کنندگان این وام ها بوده اند.
وی گفت: کف و سقف این وام ها بین 10 میلیون تومان تا یک و نیم میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.
وی افزود: بازپرداخت این وام ها در اقساط 24 تا 36 ماهه با سود 6 تا 9 درصد بوده و پس از پرداخت نیز دوره استراحت 4 تا 6 ماهه در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه هر نوع فعالیتی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برای دریافت این وام ها مدنظر است، گفت: مجموعه هایی که برای گسترش فرهنگ ICT تلاش می کنند هم شامل دریافت این وام ها می شوند.
رستمی افزود: به عنوان نمونه نشریات فعال در حوزه ICT هم شامل دریافت این وام ها هستند.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی www.facility.ict.gov.ir مراجعه کنند. 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو