شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

در سال 2011 بیش از 7 تریلیون پیامک ارسال خواهد شد

پيامک

یکشنبه ۱۲ دی ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۲:۰۰


پیامک از اوایل دهه‌ 1990 که به میدان آمد روند موفقیت‌آمیز چشم‌گیری را پشت سر گذاشته است و طبق برآورد گروه پژوهشی ای‌بی‌آی(ABI) در سال 2011 نیز حدود2/4 میلیارد مشترک تلفن همراه جهان بیش از 7 تریلیون پیامک ارسال خواهند کرد.

وایمکس نیوز - عامل اصلی محبوبیت پیامک در میان مردم جهان و به خصوص جوانان افت قیمت این خدمات و رقابت چشم‌گیر در ارایه‌ این خدمات است که رواج هر چه بیش‌تر تلفن همراه نیز به این محبوبیت دامن زده است.

از سوی دیگر به علت پایین بودن ضریب نفوذ رایانه‌ شخصی در بازارهای نوخاسته‌ آمریکای لاتین،آفریقا و جنوب آسیا تلفن همراه ابزار اصلی سرزدن به صندوق‌های پست الکترونیکی نیز خواهد بود و این فقط مختص گوشی‌های هوشمند نخواهد بود زیرا شرکت‌های بسیاری در پی آن هستند که گوش‌های عادی را نیز از لحاظ قابلیت پست الکترونیکی تقویت کنند.

پیامک یکی از ابزارهای مهم ارتباط شرکت‌ها با مشتریان‌ نیز شده است زیرا علاوه بر آن که فراگیر، مقرون به صرفه و قابل‌اطمینان است اکثر مردم همیشه از طریق تلفن‌همراه در دسترس هستند.

البته در پنج سال آینده آهنگ رشد تلفن همراه و در نتیجه پیامک کند خواهد شد و پیامک‌های چندرسانه‌ای میدان بیش‌تری پیدا خواهند کرد.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو