شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات تاکيد کرد

کم‌فروشي در خدمات سرعت اينترنت ممنوع

واعظي

دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۲:۰۰


وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: در ارائه خدمات سرعت اينترنت نبايد کم‌فروشي شود.

وايمکس نيوز- از رشت، محمود واعظي امروز در جمع مديران گيلان با بيان اينکه زمينه فعاليت‌هاي بزرگ در گيلان وجود دارد، اظهار کرد: وجود مرز بين‌المللي از ويژگي‌هاي گيلان است.

وي در ادامه به اشتراک گذاشتن تلفن‌هاي ثابت اشاره کرد و گفت: تلفن ثابت در کشور نبايد زيان‌ده باشد و در نوبت بودن مردم براي دريافت اشتراک تلفن ثابت قابل قبول نيست.

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات همراه اول را يکي از شرکت‌هاي زير مجموعه شرکت مخابرات ايران عنوان کرد و يادآور شد: امروزه اينترنت تشريفاتي نيست و در دانشگاه‌ها، مراکز تجاري، آموزشي، پژوهشي و... جزو ابزار اوليه محسوب مي‌شود.

واعظي با بيان اينکه داشتن اينترنت مطالبه مردم است، خاطرنشان کرد: ارائه سرعت اينترنت نبايد کم‌فروشي شود.

*پاسخ عملي دولت به اعتماد مردم

همچنين واعظي امروز در جلسه افتتاح پروژه‌هاي هفته دولت گيلان در محل استانداري اين استان گفت: سال گذشته دولت تلاش کرد تا بدون حاشيه و با همکاري قواي سه‌گانه و مشارکت مردم و بخش‌خصوصي مشکلات اقتصادي را برطرف و فرهنگ و اخلاق‌مداري را در کشور تقويت کند.

وي با تاکيد بر ضرورت توجه به اخلاق‌مداري در کشور متذکر شد: فرهنگ و اخلاق در کشور و در اعتقادات ديني ما زيربناي اساسي محسوب مي‌شود و اگر به اين موضوع توجه نشود اقدام‌هاي ديگر در نظر مردم کمرنگ خواهد شد.

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات اشتغال، اقتصاد و رفاه مردم را از دغدغه‌هاي اصلي دولت تدبير و اميد دانست و تصريح کرد: در اين راستا دولت تلاش کرده تا با مهار تورم به معيشت مردم سامان دهد.

وي با بيان اينکه تنها مهار تورم چاره‌ساز نيست، خاطرنشان کرد: کنترل تورم در شرايطي براي اقتصاد کشور سودمند خواهد بود که رونق اقتصادي نيز در کشور جريان يابد.

واعظي گفت: با تلاش‌هاي دولت تدبير و اميد از ابتداي سال جاري در حال خارج شدن از رکود اقتصادي هستيم و در اواخر امسال نيز روزنه‌هايي از رونق اقتصادي در کشور نمايان مي‌شود.

وي اجراي طرح سلامت را يکي از برنامه‌هاي خوب دولت اعلام کرد و گفت: اجراي طرح سلامت اجتماعي براي کمک به وضعيت زندگي مردم اجرايي شده و دولت بودجه قابل توجهي به اين امر اختصاص داده است.

مقام عالي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات موضوع سياست خارجي را از ديگر برنامه‌هاي مهم دولت دانست و يادآور شد: مسئله سياست خارجي، تعامل با دنيا و اصلاح تصوير جمهوري اسلامي و ملت بزرگ ايران در خارج از کشور و عادي‌سازي ارتباطات با کشورهاي مختلف و همبستگي و همکاري با کشورهاي همسايه از اهداف مهم دولت تدبير و اميد است.

به گفته وي، دولت در تلاش است تا با حفظ اصول و اعتقادات و منافع کشور ايران با دنيا ارتباط داشته باشد تا از اين طريق منافع بيشتري نصيب ملت شود.

واعظي با اعلام اينکه دولت يازدهم به صورت عملي پاسخ اعتماد مردم را مي‌دهد، خاطرنشان کرد: رئيس جمهور و هيئت دولت در تلاش هستند تا با تلاش مضاعف و به دور از شعار در ارتقاي معيشت مردم بکوشند و پاسخ اعتماد مردم را به صورت عملي دهند.

وي متذکر شد: ارتقاي وضعيت معيشتي مردم و رونق اقتصادي با همدلي مردم و دولت امکانپذير مي‌شود.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو